پاسداشت روز جمهوری اسلامی در شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / پاسداشت روز جمهوری اسلامی در شهرکرد + تصویر

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی در ویژه ‌برنامه‌های پاسداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: انتخابات 12فروردین از انتخابات بی نظیر در دنیا است.

انتخابات 12فروردین از انتخابات بی نظیر در دنیا است

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی در ویژه ‌برنامه‌های پاسداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: انتخابات 12فروردین از انتخابات بی نظیر در دنیا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ ویژه ‌برنامه‌های پاسداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور جمعی از مردم و مسئولین در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.

رییس حوزه علمیه امامیه شهرکرد، در این مراسم با گرامیداشت یوم الله 12فرودین اظهار داشت: خیل مردم انقلابی ایران، در روز12 فروردین سال 1358 و در نخستین انتخابات با حضور با بصیرت در پای صندوق ها، با رای قاطع بیش از ۹۸ درصدی، ساختار اجتماعی و سیاسی را  کشور را تغییر دادند و به جمهوری اسلامی رأی دادند، تا به دنیا نشان دهند که اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم کامل‌ترین دینی است که می‌تواند ضامن سعادت دنیوی و اخروی بشریت باشد و نیز با تشکیل حکومت براساس احکام اسلام در مقابله با زیاده خواهی شیطان بزرگ و استکبار جهانی ایستادگی کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی ادامه داد: دراولین انتخابات آزاد پس از شکست نظام ستم شاهی ، مردم ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه نظام جمهوری اسلامی ایران را برای اداره کشور انتخاب کردند،این انتخابات از انتخابات بی نظیر در دنیا است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: 12 فروردین از بزرگترین اعیاد نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می شود، این روز با عظمت را باید گرامی داشت و اقتدار و افتخارات ملت بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب را برای نسل جوان بیان کرد.

رییس حوزه علمیه امامیه شهرکرد، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تجلی‌گاه مردم ‌سالاری دینی در جهان معاصر است، انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حضرت امام خمینی(ره) وحمایت و رشادت‌های مردم در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و به رژیم طاغوت ستمشاهی پایان داد،نوع حکومت آن در یوم الله  12 فروردین مشخص شد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: با گذشت بیش از چهار دهه از استقرار جمهوری اسلامی در ایران،با تمام دشمنی های شیطان برزگ و تحریم های ظالمانه دشمنان، ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب با پیروی از رهنمودهای امام خامنه‌ای مدظله العالی، با ادامه‌دادن راه شهدای گلگون کفن با اقتدار  این مسیر نورانی را تا حاکمیت دولت عدالت گستر جهانی حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه ادامه خواهند داد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدحسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *