پاور پوینت بررسی نظریه مقاومت در قرآن

پاورپوینت بررسی نظریه مقاومت در قرآن

خانه / پیشنهاد ویژه / پاورپوینت بررسی نظریه مقاومت در قرآن

پاورپوینت بررسی نظریه مقاومت (آیات مقاومت) در قرآن قابل توجه خطیبان، محققین و اساتید انقلابی همچنین دیگر نخبگان امت حزب الله برای دانلود دسترس بزرگواران قرار گرفت.

پاورپوینت بررسی نظریه مقاومت در قرآن

انگیزه تولید این محتوای چند رسانه ای در قالب پاورپوینت توصیه امام خامنه ای به جوانان است. ایشان ابتدا از مثالهای آیات کریمه‌ی قرآن، دو سه آیه را ذکر میکنند، سپس توصیه می‌کنند «جوانهای عزیزی که اهل قرآنند، به اینها مراجعه کنند، روی آنها فکر کنند.» در این محتوای چند رسانه ای شاکله و ارکان «مکتب مقاومت» را بر اساس آیات قرآن به صورت اجمالی تبیین می گردد.

پاور پوینت بررسی نظریه مقاومت در قرآن

 یکی از بیانات سالانه امام خامنه‌ای بیانات در حرم مطهر امام خمینی و به مناسبت سالگرد رحلت امام بزرگوار است. ایشان هر سال به برخی از ابعاد شخصیت امام می‌پردازند؛ اما آنچه امسال (۱۳۹۸) اتفاق افتاد این بود که امام خامنه‌ای، مکتب امام را «مکتب مقاومت» نامیدند و با اشاره به مبنای قرآنی آن فرمودند: «بنده وقتی به این خصوصیّت امام نگاه میکنم و به آیات قرآن مراجعه میکنم، میبینم امام حقیقتاً بسیاری از آیات قرآن را با همین ایستادگی خود و مقاومت خود معنا کرد.» ۱۳۹۸/۰۳/۱۴

لازم به ذکر است که با توجه به این که محوریت بیانات فوق مسأله مقاومت بود؛ شایسته است خطبای انقلابی این موضوع را محور مباحث خود در منابر خصوصا برای ماه محرم قرار دهند و از زوایای مختلف بدان بپردازند. همچنین محققین، اساتید و دیگر نخبگان انقلابی امت حزب الله می توانند از فایل های زیر بهره برداری نمایند.

در ادامه می توانید فایل پاورپوینت (PPTX) و  پی دی اف (PDF) « مقاومت پیروز | مبانی ﻗﺮآﻧﯽ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ » را دانلود نمایید.

 

دانلود فایل پاورپوینت (PPTX)  –  « مقاومت پیروز | مبانی ﻗﺮآﻧﯽ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ »

 

دانلود فایل پی دی اف (PDF)  –  « مقاومت پیروز | مبانی ﻗﺮآﻧﯽ ﻧﻈﺮﯾﻪ ﻣﻘﺎوﻣﺖ »

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *