پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد

مسئول هیأت یا مهدی واوان اسلامشهر با اشاره به اینکه مهلت شرکت در پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد، گفت: به برگزیدگان جوایزی از جمله یک واحد آپارتمان مسکونی در تهران و ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد

هیاتحجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، سخنران مذهبی و مسئول هیأت یا مهدی واوان اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی بارها دغدغه جمعیت و فرزندآوری را مطرح کردند که متاسفانه هنوز برای آن اقدامی صورت نگرفته است، اظهارداشت: هیأت یا مهدی اسلامشهر در راستای لبیک گفتن به ندای رهبر انقلاب اسلامی کتابی با عنوان «مثبت سه» تهیه کرده است. محتوای این کتاب از سخنرانی‌های بنده در این هیأت است که با اضافه شدن فیش‌های تحقیقی، تکمیل شده است.

موسوی عنوان کرد: قطعاً این کتاب به تنهایی برطرف‌کننده بحران جمعیت نخواهد بود، اما به عنوان قطعه کوچکی از مجموعه اقدامات مردمی و دولتی ضروری در این حوزه، می‌تواند کمک‌کار ترویج این موضوع باشد. فراموش نکنیم که ۸ سال فرصت طلایی پرداختن به این موضوع از دست رفته و تا چند سال آینده پنجره جمعیتی ایران بسته خواهد شد.

پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد

یک واحد آپارتمان هدیه پویش کتابخوانی

مسئول هیأت یا مهدی(عج) واوان اسلامشهر ادامه داد: علاقه‌مندان از ۲۰ آذرماه تا ۲۰ اسفندماه فرصت شرکت در این پویش کتابخوانی را داشتند که باتوجه به اقبال عمومی مردم در استان‌های مختلف کشور و با توجه به ایام عید نوروز، اردوهای راهیان نور و ماه رمضان که مردم حضور بیشتری در مساجد و هیأت‌ها دارند و فرصت مطالعاتی بیشتری نیز دارند، این پویش را تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

وی گفت: در این پویش به برگزیدگان جوایزی از جمله یک واحد آپارتمان مسکونی در تهران و ۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

پویش کتابخوانی «مثبت سه» تا 20 اردیبهشت تمدید شد

برای دریافت کتاب با تخفیف چه باید کرد؟

وی با اشاره به اینکه در ماه نخست برگزاری این پویش، این کتاب به چاپ شصتم رسید و ۶۰ هزار نسخه از آن چاپ و در اختیار مردم قرار گرفت، گفت: این کتاب در همین ماه جاری با استقبال بی‌نظیر مردم به چاپ صدم خواهد رسید. رابطان استانی پویش کتابخوانی «مثبت سه» در استان‌ها فعال هستند و این کتاب را به دست مردم خواهند رساند .علاقه‌مندان برای شرکت در پویش و تهیه کتاب با ۳٠ درصد تخفیف و ارسال رایگان، می‌توانند به وبسایت رسمی پویش از اینجا مراجعه کنند و یا عدد ۳ را به سامانه ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال نمایند. پاسخ سوالات مسابقه نیز باید از طریق پیامک به همین شماره اعلام شود.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *