آوای معرفت | پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت – حجت الاسلام رفیعی

آوای معرفت | پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت – حجت الاسلام رفیعی

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی / آوای معرفت | پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت – حجت الاسلام رفیعی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی پیرامون پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مظهر قاطعیت و رأفت از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت سخنرانی حجت الاسلام رفیعی

پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت توصیه به وحدت قرآنی در جامعه ایمانی اسلامی و توحیدی. دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی پیرامون پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مظهر قاطعیت و رأفت از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی

موضوع پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مظهر قاطعیت و رأفت:

رسول خدا مظهر قاطعیت و رافت است، مظهر شدت و محبت است اشدا علی الکفرا رحما بینهم هم بشیر است و هم نظیر، هم مهر دارد هم قهر. لازمه ی یک حرکت دینی همین است هم شدت و هم رافت، هم قاطعیت و هم محبت. اگر جایی توحید در خطر بود، واجبی زیر پا گذاشته می شد، حدود الهی تعطیل می شد پیغمبر محکم بود، جای تسامح و جای رافت نبود و به شدت برخورد می کرد.

اما در رابطه با رفق و مدارا و مهربانی و مهر پیامبر و ائمه صحبت می کنیم…

آوای معرفت |پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت – حجت الاسلام رفیعی
آوای معرفت |پیامبر اکرم مظهر قاطعیت و رأفت – حجت الاسلام رفیعی

دانلود مستقیم سخنرانی

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی با موضوع پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله مظهر قاطعیت و رأفت گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا

مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *