پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا

خانه / مطالب و رویدادها / پیام های تبریک و تسلیت / پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا

با کمال تاسف و تاثر، در اولین ساعات بامداد امروز حجت الاسلام و السلمین سید عبدالله فاطمی نیا استاد برجسته اخلاق جان به جان آفرین تقدیم کرد و روح مطهرشان به ملکوت اعلی پیوست.

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات، با کمال تاسف و تاثر، در اولین ساعات بامداد امروز حجت الاسلام و السلمین سید عبدالله فاطمی نیا استاد برجسته اخلاق جان به جان آفرین تقدیم کرد و روح مطهرشان به ملکوت اعلی پیوست.

پیام تسلیت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال عالم متقی، خطیب فرهیخته حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله فاطمی نیا باعث تألم و تأثر گردید.
خلوص و معنویت باطنی و بیان شیرین و نافذ ایشان، نتیجه سال ها همنشینی با سالکان توحیدی و نیز مراقبت از نفس در طریق وصول به کمالات انسانی بود. ایشان با عزمی استوار و همتی بلند آثار ارزشمند و درخشانی از خود برجا گذاشت که چون چراغی فروزان، الهام بخش باقی خواهد ماند
فقدان این روحانی وارسته و دانشمند، ضایعه‌ای اندوهبار و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام ضمن تسلیت این ضایعه به امام خامنه ای، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان این روحانی گرانقدر خصوصاً بیت شریف ایشان از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات، و رحمت واسعه الهی و حشر با اجداد طاهرینش مسئلت می نماید.

پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا
پیام تسلیت در پی درگذشت حجت الاسلام فاطمی نیا

حجت‌الاسلام فاطمی نیا از اساتید صاحب‌نام اخلاق در سال ۱۳۲۵ در تبریز چشم به جهان گشود و از کودکی تحت تربیت دینی و علمی پدر خود (میر اسماعیل) که از جمله علمای اهل عرفان بود، قرار گرفت. وی سپس قریب ۳۰ سال نزد میرزا حسن مصطفوی (از شاگردان سید علی قاضی) تحصیل کرد و در کنار تحصیلات حوزوی از محضر علمایی چون علامه طباطبایی، سید محمدحسن الهی طباطبایی (برادر کوچک‌تر علامه طباطبایی)، محمدتقی آملی، سید رضا بهاءالدینی، محمد تقی بهجت، علامه جعفری در علوم اسلامی و عرفان بهره برد. این خطیب برجسته، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *