پیام تقدیر هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول از حضور منسجم مردم شهرستان دزفول در راهپیمایی روزقدس

خانه / استان ها / پیام تقدیر هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول از حضور منسجم مردم شهرستان دزفول در راهپیمایی روزقدس

پیام تقدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول از حضور منسجم مردم شهید پرور شهرستان دزفول در راهپیمایی روز قدس

هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول، با صدور بیانیه‌ای از خلق حماسه عظیم حضور و نمایش وحدت، اتحاد و انسجام مردم ولایت مدارشهرستان دزفول همگام و همصدا با « امت بزرگ رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم » و سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دزتایمز بنقل از روابط عمومی های هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان، متن این بیانیه به شرح زیر آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ابتکار معجزگون و آینده‌نگرانه احیاگر اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم » در نامگذاری آرمانی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و پایبندی عملی توأم بابصیرت و زمان‌شناسی مردم شریف و متدیّن شهرستان دزفول در لبیک جانانه به ندای ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی« رضوان‌الله تعالی علیه» و در استمرار این طریق الهی و وظیفه‌شناسی برگرفته از اعتقادات انسان‌ساز دینی و انقلابی ملّت سلحشور با تبعیت محض آنان از رهنمودهای گهربار خلف صالح بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، قافله‌سالار صبر و بصیرت و مقتدای شجاع و عظیم‌الشأن امّت اسلام، حضرت امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» و دیگر مراجع عظام تقلید« ایدهم‌الله‌تعالی» این مشعلداران فروزان مکتب اسلام و هادیان مسیر عزت‌آفرین الی‌الله، در مقطع حساس کنونی تجلّی‌گر خلق حماسه ماندگار دیگری در سی و نهمین سال از برگزاری راهپیمایی‌ یوم الله قدس است .

مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی شهرستان دزفول همدل و هم صدا با تمامی عدالت خواهان ایران و جهان و با پشت سر گذاشتن لیالی پر برکت قدر، با حضور در راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس، غریو آزادی قدس شریف را سرداده و انزجار خود را سیاستهای دردمنشانه رژیم منحوس اسراییل اعلام کردند.
ما رزمندگان اسلام وبسیجیان ادارات این شهرستان برخود فرض می دانیم از مردم فهیم این خطه صمیمانه تشکر نموده و از حضور تمامی آحاد و اقشار شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس سپاسگزاری نماییم.
درپایان ؛امیدواریم با تداوم مقاومت و مبارزات قهرمانانه ملت مظلوم فلسطین و حمایت مستمر مسلمانان در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شریف و نابودی وجود نامشروع صهیونیست غاصب باشیم. انشاء ا…

*روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول*

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *