کارگاه دوخت لباس کادر درمان در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / کارگاه دوخت لباس کادر درمان در شهرکرد + تصویر

کارگاه دوخت لباس کادر درمان بیمارستان و تولیدی ماسک در شهرکرد

کارگاه دوخت لباس کادر درمان بیمارستان و تولیدی ماسک در شهرکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا کارگاه دوخت لباس کادر درمان بیمارستان و تولیدی ماسک از نیمه دوم اسفند ماه کار خود را آغاز کرده است.

سرکار خانم زهرا ایمانی افزود: بیش از 4هزار ماسک تولید و60 دست لباس کادر درمان بیمارستان دوخته شده و نیز و افزون بر 20هزار برش ماسک برای سایر کارگاه ها از جمله کارگاه های : 9دی ، شهرکیان و هیئت عاشقان و لایت شهرکرد زده شده است.

وی ادامه داد: 15 نفر از اعضاء معاونت پیروان عترت استان و نیز خواهران بسیجی پایگاه مسجدجامع به صورت شیفتی در این کار خدا پسندانه مشارکت دارند.

معاون پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، با هدف پیشگیری از انتقال این ویروس و نیز تأمین نیازمندی های جامعه ، در کنار سایر مراکز تولید ماسک در استان، با همکاری پایگاه حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها مسجدجامع شهرکرد، بسیج مداحان استان، بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مجمع خیرین استان کارگاه تولید ماسک بهداشتی و  دوخت لباس کادر درمان بیمارستان در شهرکرد راه اندازی شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم

عکاس: سرکار خانم ایمانی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *