کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم

کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم

خانه / آموزش / کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم

معرفی حضرت مهدی موعود علیه السلام به کودکان وظیفه هر پدر و مادر شیعه است، برای همین موضوع ما چند روش برای ایده گرفتن برای انجام این کار بشه شما معرفی می‌کنیم.

کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم

هیات: از کودک‌تون بخواید برای سلامتی و ظهور امام زمان دعا کنه تا امام هم اون رو تو کارهاش کمک کنه. نذارید شخصیتی باورناپذیر یا ترسناک از امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) تو ذهن کودک شکل بگیره.

اجازه بدید کودکان درباره احساس خود به امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) صحبت کنن؛ احادیث امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) رو در قالب نقاشی به کودکان یاد بدید. روزهای خوش ظهور امام رو با موضوعاتی که برای بچه‌ها آشناست، تصویرسازی کنید.

کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم
کودکانمان را با امام زمان آشنا کنیم

 مفهوم یاری امام رو با انجام کارهای خوبی مثل احترام به بزرگترها، درس خوندن و کمک به همنوع پیوند بزنید؛ قصه افرادی که با امام ملاقات داشتند رو تعریف کنید و در آخر بگید چه ویژگی‌هایی داشتن که تونستند امام رو ملاقات کنن.

 درباره امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) بیشتر مطالعه کنید تا بتونید به سوالات کودک پاسخ بدید؛ در روزهای مرتبط با امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف)، به کودکان هدیه بدید تا این ایام براشون خاطره‌‌انگیز بشه.

منبع: تبیان

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *