گرامیداشت سالروز ورود امام امت به میهن اسلامی در فلارد+تصویر

خانه / استان ها / گرامیداشت سالروز ورود امام امت به میهن اسلامی در فلارد+تصویر

گرامیداشت سالروز ورودامام امت به میهن اسلامی و زنگ انقلاب با حضورخانواده شهداء بسیجیان مسئولین رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم‌ درسالن حوزه امام حسین علیه السلام فلارد برگزار شد.

گرامیداشت سالروز ورودامام امت به میهن اسلامی  و زنگ انقلاب با حضورخانواده شهداء بسیجیان مسئولین رزمندگان اسلام و اقشار مختلف مردم‌ درسالن حوزه امام حسین علیه السلام فلارد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛دراین مراسم بخشدارسابق فلاردباتسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،سالروز ورود  افتخار آفرین امام امت به میهن اسلامی گرامی به ایراد سخن پرداخت.

ابراهیم کریمی گفت: امام‌امت در ۱۲ بهمن ۵۷ به کشور بازگشتند و به گلزار شهدای تهران تشریف بردند،  معمار کبیر انقلاب با بیاناتی کوبنده علیه دولت دست نشانده شاه و آمریکا بیان فرمودند. من دولت تعیین می کنم. من توی دهن این دولت میزنم .من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می کنم.

وی ادامه داد: امام امت قاطعانه دربرابر رژیم پهلوی و استکبارجهانی  و دولت منفور بختیار ایستادند، بختیار در واکنش به استقبال عمومی مردم از ورود امام پی در پی با انجام مصاحبه و صحبت در مورد برنامه های آتی خویش  سعی در عادی جلوه دادن اوضاع کشور داشت.

کریمی اظهار کرد: آحاد مردم‌، چشم و گوش به مدرسه علوی دوخته‌اند. جمعیت مشتاق به دیدار امام آنقدر زیادبودند که کوچه های اطراف مدرسه علوی مملو از جمعیت بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهان را به هم زد و پس از سالها انتظار مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی و تبعیت از ولایت شاه  و کشورهای حامی او را  شکست دادند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *