گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99

گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99

کاروان های احسان و شادی غدیر در ایام غدیر 1399 طی دو روز در استان تهران و همچنین اقصی نقاط کشور اقدام به برگزاری جشن های خیابانی نمودند.

گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99 منتشر شد. کاروان های احسان و شادی غدیر در ایام غدیر 1399 به همت هیات رزمندگان اسلام طی دو روز در استان تهران و اقصی نقاط کشور اقدام به برگزاری جشن های خیابانی نمودند. مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، حاج علی اکبر مداحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار هیات ضمن اشاره به فعالیت های گسترده کاروان های احسان و شادی غدیر در سراسر کشور گفت: به همت هیات رزمندگان اسلام و مشارکت تعدادی از نهادهای انقلابی برای سومین سال، امسال در شب و روز غدیر 270 کاروان احسان و شادی غدیر به راه افتاده که 2700 جشن خیابانی در سراسر کشور برگزار نمودند. دراین جشن ها علاوه بر روایتگری غدیر، مولودی خوانی و اجرای سرود توسط نوجوانان درخیابان ها، پارک ها و شهرک ها، بیش از یک میلیون بسته پذیرایی و ماسک توزیع گردید. در کنار این فعالیت ها هدایایی ویژه کودکان، و بسته های کمک مومنانه برای اقشار کم برخوردار و نیازمند تهیه و توزیع گردید.

گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99
گزارش تصویری کاروان احسان و شادی غدیر در سال 99

وی ضمن قدردانی از زحمات سازمان ها و نهادهای مشارکت کننده در ادامه افزود: سازمان ها و نهادهایی که ما را در برگزاری این سنت حسنه یاری نمودند عبارتند از، بنیاد غدیر، آستان قدس رضوی، سازمان اوقاف، سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، سازمان بسیج و ستاد اجرایی فرمان امام رحمت الله علیه.

در ادامه گوشه ای از فعالیت کاروان های احسان و شادی غدیر در قالب گزارش تصویری تقدیم شما همراهان همیشگی سایت هیات می گردد برای مشاهده تازه ها و گزارش کامل این فعالیت ها به کانال هیات در پیام رسان روبیکا و سروش به آدرس (eheyat@) و یا پیج اینستاگرام هیات رزمندگان اسلام (eheyat.ir) مراجعه نمایید.

**این خبر در حال تکمیل است**

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *