بیست و چهارمین همایش مدیران هیأت های رزمندگان اسلام سراسر کشور+گزارش تصویری

خانه / اختصاصی هیأت / بیست و چهارمین همایش مدیران هیأت های رزمندگان اسلام سراسر کشور+گزارش تصویری

بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان اسلام در جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم برگزار گردید…

بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان اسلام در روز چهارشنبه مورخ 97/2/5 در جوار حرم کریمه ی اهل بیت علیهم السلام حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر مقدس قم برگزار گردید.
این همایش از ساعت ۸:۳۰ صبح با تلاوت جمع خوانی قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما به ایراد سخنرانی با موضوع تعامل رسانه و هیات ها پرداختند و در آخر سخنرانی به سوالات حضار پاسخ دادند.
سپس جناب آقای علی اکبر مداحی مدیر محترم ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام نیز به سخنرانی پرداختند، ایشان در سخنان خود به اهداف همایش و اولویت برنامه های سال ۹۷ پرداختند.
در خاتمه این همایش حجت الاسلام هاشمی پیرامون فضای مجازی و سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین پیرامون تعامل بسیج و هیات ها به سخنرانی پرداختند.

این همایش در بعد از ظهر نیز در چهارکارگروه با موضاعات: اربعین و فراگیر شدن در هیأت ها،جوان گرایی و جذب حداکثری،امید آفرینی و خدمات رسانی،توانمند سازی و هیأت ها ادامه پیدا کرد.

در دومین روز این همایش نیز که راس ساعت ۸ صبح با جمع خوانی قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز شد حجت الاسلام دکتر رفیعی اولین سخنران دومین روز بیست و چهارمین همایش سراسری هیات رزمندگان اسلام با موضوع جذب و دفع در هیات ها بوده اند

سپس جناب آقای دکتر مقدم فر به ایراد سخنرانی با محوریت مسائل روز داخل و خارج از کشور دومین سخنرانی این همایش بودند . و در ادامه جناب آقای نجات نیز پیرامون سیاست ها و برنامه های سال 97 هیات رزمندگان اسلام سخنانی را مطرح کردند . و همچنین جناب آقای دکتر قنبری نیز با موضوع ارتقاء سرمایه اجتماعی از دیگر سخنرانان این همایش بودند

در روز دوم این همایش در بعد از ظهر نیز در چهارکارگروه با موضاعات: اربعین و فراگیر شدن در هیأت ها،جوان گرایی و جذب حداکثری،امید آفرینی و خدمات رسانی،توانمند سازی و هیأت ها ادامه پیدا کرد.

روز سوم این همایش نیز با سخنرانی خطیب ارجمند حجت الاسلام والمسلمین صدیقی پیرامون اخلاق هیات داری همراه بود که مورد توجه مدعوین قرار گرفت.همچنین در این روز حجت الاسلام پناهیان در مورد جوان گرایی و جذب حداکثری مطالبی رو ارائه کردند.

در اخرین روز این همایش نیز که با جمع بندی کارگروه ها همراه بود شرکت کننده ها به زیارت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شدند.

گزارش تصویری مراسم

برای دریافت صوت این همایش اینجا کلیک کنید 

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *