گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین

گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین

خانه / اختصاصی هیأت / گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین

مسئول کمیته مراسم اربعین معاونت فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی علیه السلام و مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام هم زمان با ایام هفته دفاع مقدس در گفتگو با رادیو اربعین در رابطه با چگونگی تشکیل کمیته مراسم اربعین و نحوه فعالیت این کمیته در داخل و خارج از کشور توضیحاتی ارائه نمودند.

گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام: سردار علی اکبر مداحی مسئول کمیته مراسم اربعین معاونت فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی علیه السلام در گفتگو با رادیو اربعین به تشریح فعالیت های این کمیته پرداختند.

مسئول کمیته مراسم اربعن با ابراز تاسف از اینکه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا توفیق اعزام هموطنان عزیز و تشکیل موکب ها به عتبات مقدس امکان پذیر نیست افزودند: کمیته مراسم اربعین برنامه های مهمی در این ایام را در دستور کار قرار دارد، در داخل کشور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام، حرم امام خمینی رحمت الله علیه و میدان آیینی امام حسین علیه السلام در شب و روز اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم عزاداری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد پذیرفت. در این مراسم ها از سخنرانان و مداحان برجسته کشور بهره مند خواهیم بود.

گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین
گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین

در کشور به تمام موکب ها گفته شده حال که امکان اعزام به کشور عراق امکان پذیر نیست مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای کمک های مومنانه را فراموش نکنند و با توجه به اوج گرفتن دوباره کرونا و ضرورت استفاده همگانی از ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده موکب های سلامت را برپا کنند.

در ادامه‌ی این مطلب می توانید صوت گفتگوی حاج علی اکبر مداحی با رادیو اربعین را دانلود نمائید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *