گفتگو با حاج محمد صادقی مسئول هیات رزمندگان منطقه آزاد قشم

گفتگو با حاج محمد صادقی مسئول هیات رزمندگان منطقه آزاد قشم

خانه / اختصاصی هیأت / گفتگو با حاج محمد صادقی مسئول هیات رزمندگان منطقه آزاد قشم

محمد صادقی مسئول هیئت رزمندگان قشم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از مشکلات فرهنگی منطقه آزاد قشم و فعالیت‌های هیات رزمندگان اسلام در این استان گفت.

   گفتگو با حاج محمد صادقی مسئول هیات رزمندگان منطقه آزاد قشم

محمد صادقی مسئول هیات رزمندگان منطقه آزاد قشم بیان کرد: هیات رزمندگان قشم فعالیت خودش را از سال ۸۲ و به یمن حضور پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس آغاز کرد.

وی افزود: تولید و انتشار فرهنگ اسلام ناب محمدی، بیان اصول رزمندگان در دوران دفاع مقدس و کمک به افراد کم توان از لحاظ مالی، مهمترین اهداف ما در طول این سال‌ها بوده است. همچنین در سال ۹۷ در نظر داشتیم محرومیت زدایی در قشم را در دستور کارمان قرار دهیم که تا حدی به این خواسته دست پیدا کردیم و توانستیم ایتام را تحت پوشش هیات بیاوریم.

صادقی عنوان کرد: تقویت فرهنگ اسلام ناب محمدی با جذب جوانان در سال‌های اخیر اتفاقات بزرگی را در قشم رقم زده است. طی جذب جوانان موکب «انصار المهدی» راه اندازی شد. ما خادم یار نوجوان و جوان برای این موکب جذب کردیم.

مسئول هیات رزمندگان قشم ادامه داد: هدف ما در سال ۹۸ ادامه فعالیت‌های سال ۹۷ است. ما در منطقه آزاد هستیم که مسائل خاص خودش را دارد. متاسفانه قشم بی بند و باری دارد که این منطقه را متمایز از دیگر مناطق کشور می‌کند. خوشبختانه هیات رزمندگان قشم توانسته با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کمی جو موجود در این شهر را تغییر دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیات رزمندگان قشم در تمام مناسبت‌های مذهبی سال، اعم از شهادت‌ها، مولودی‌ها، مناجات خوانی، دعای ندبه خوانی و. برنامه دارد. البته ما در مناسبت‌های ملی هم فعالیت داریم؛ همچنین دو سال است سه شنبه‌های مهدوی را راه اندازی کردیم که طی آن بسته‌های فرهنگی منتشر می‌کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *