گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی

گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی

خانه / چندرسانه ای / فیلم / گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی

امثال این بحث افسردگی توسط برخی افراد و حتی در مطبوعات هم مطرح شد که این گمان را تقویت می کند که جریانی پشت بر این موضوع باشد. شعر این مداحی کار خود آقای رمی بود و به سفارش بنده نبود. قطعا یکی از دلایل این مداحی بی معرفتی آن مسئول بود.

گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی

گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام ، موضوع برنامه شنبه شب برنامه جهان آرا اقامه عزاداری تا اقامه حق بود که با حضور حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت بود. ایشان در ابتدای این برنامه گفت: از مردم می‌خواهم همانطور که مردم با شور و هیجان عزاداری دهه اول محرم را دنبال می کنند در دهه دوم هم روضه ها و بخصوص روضه های خانگی را دنبال کنند.

گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی
گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی

وی در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره چگونگی شکل گیری یکی از آثارش در واکنش به اظهار نظرهای یکی از مسئولان کشور مبنی بر انتقاد از هیئت های مذهبی تصریح کرد: در مورد کاری که عرض کردید شاعر این کار آقای حمید رمی هستند که از شاعران خوب دزفولی اند. امثال این بحث افسردگی توسط برخی افراد و حتی در مطبوعات هم مطرح شد که این گمان را تقویت می کند که جریانی پشت بر این موضوع باشد. شعر این مداحی کار خود آقای رمی بود و به سفارش بنده نبود. قطعا یکی از دلایل این مداحی بی معرفتی آن مسئول بود. ما چنین انتظاری بعد از این همه سال از انقلاب نداریم. ما تندتر از این ادبیات را در دهه هفتاد شنیدیم. ما یادمان نرفته که برخی نمایندگان می گفتند اگر لازم باشد امام حسین را هم استیضاح می کنیم. ما حواسمان هست که وقتی این جور صحبت ها می شود بوی فتنه می آید.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات می توانید گفت و گو کامل جهان آرا با حاج مهدی رسولی را مشاهده نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *