گلباران و عطرافشانی امامزادگان شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / گلباران و عطرافشانی امامزادگان شهرکرد + تصویر

همزمان بااول ذی‌الحجه و در سالروز ازدواج آسمانی امیر ولایت وکوثرقرآن مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین برگزارشد.

همزمان بااول ذی‌الحجه انجام شد؛ گلباران و عطرافشانی امامزادگان شهرکرد

همزمان بااول ذی‌الحجه و در سالروز ازدواج آسمانی امیر ولایت وکوثرقرآن مراسم غبارروبی و عطرافشانی بقعه متبرکه حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ درسالروز ازدواج آسمانی امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و کوثرقرآن صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم نورانی که جمعی از مسئولین استان و خادمین برادر و خواهر حضور داشتند طی مراسمی مضجع منور امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد غبار روبی،عطرافشانی و گلباران شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود ملی،مداحی و مولودیه خوانی،خیر مقدم گویی به حضار و ارائه گزارش حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان،سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر،مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام و افتتاح نمایشگاه حریمی از جنس آسمان از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

 شایان ذکراست:نمایشگاه حریمی از جنس آسمان که به همت مرکزافق خواهران وبا کمک مرکزافق برادران امامزادگان دوخاتون شهرکرد برپاشده است همزمان با هفته عفاف و حجاب و در دهه ولایت و امامت برای بازدید علاقمندان فعال می باشد. همچنین در دهه ولایت و امامت برادران و خواهران مرکزافق،پایگاه بسیج خواهران و مرکز اجتماعی درفضای باز و رعایت اصول بهداشتی اقدام به برگزاری مراسم خواهند نمود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: کربلایی هادی یزدانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *