دومین گردهمایی رزمندگان شهرستان سامان + تصویر

خانه / استان ها / دومین گردهمایی رزمندگان شهرستان سامان + تصویر

سرتیپ پاسدارسردار علی شمشیری گفت: سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی سلیمانی دارای ویژگی‌های فردی و اجتماعی فراوانی بود و به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی محسوب می‌شد.

شهید سلیمانی به معنای واقعی یک مرد جهادی بود

سرتیپ پاسدارسردار علی شمشیری گفت: سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی سلیمانی دارای ویژگی‌های فردی و اجتماعی فراوانی بود و به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی محسوب می‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ،چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات والفجر 8 و دومین گردهمایی رزمندگان شهرستان سامان به همت هیأت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه برگزار شد.

دراین مراسم سردار شمسیری از مشاوران ارشد دفتر فرماندهی معظم کل قوا  در جمع مردم ولایت مدار شهرستان سامان  گفت: بهترین شکلی که می تواند یک فرد آسمانی شود شهادت است حاج قاسم سلیمانی تا آخرین لحظه بعنوان یک  مرد الهی ماندگار شدو با خون پاک خود این راه را پایدار نگه داشت.

سرتیپ پاسدارسردار علی شمشیری در ادامه گفت: آمریکا، شهید سلیمانی را مانع بزرگی در مقابل جنابات خود می دید و امروز ،چهره کریح خود رابا به شهادت رساندن فردی که در قلب ملت ایران جای داشت بیشتر آشکار کردمطمئناً ایران قاسم سیلمانی هایی که دارد که جای پای این بزرگوار خواهند گذاشت و صد در صد راه او ادامه دار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در دهه شصت و بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی، اسراییل به جنوب لبنان حمله کرد و ظرف چند ساعت تا بیروت آمد اما وقتی شهید سلیمانی با مردم و آن روح مبارزه و انقلابی و تشخیص دقیقش در دشمن‌شناسی و باور سنت‌های الهی وارد صحنه شد، دیدید اسراییل در جنگ ۳۳ روزه یک متر هم به سمت لبنان نتوانست پیش برود  اینها ویژگی‌های این مرد الهی و یکی از ویژگی‌های برجسته این مجاهد فی سبیل الله است.

سردار شمشیری تصریح کرد : اخلاص، عیار عمل را بالا می‌برد کسی که اخلاص داشته باشد و برای ارزش ها قیام کند و بپاخیزد، خداوند قلب مردم را برای او تسخیر می کند که نمونه ی این تسخیر قلوب را در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردید شهیدی که کشور عراق و ایران برای او سنگ تمام گذاشتند و این معنای عشق به سردار است و محبوبیت یعنی همین ، در اخلاق شهید سردار سلیمانی اخلاص موج می‌زد، شهید خود را نمی‌دید و تمامی پیروزی‌ هایش را به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت نسبت می‌داد.

این مقام مسئول با اشاره به موفقیت‌ها و رشادت‌های شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: نخستین موضوعی که باعث این شکوفایی شد این است که شهید سلیمانی با همه وجودش به سنت‌های الهی ایمان و باور داشت  به‌طوری که حتی وقتی تیری به سمت دشمن می‌زد معتقد بود هدایتش با خداست  این بسیار مهم است زیاد و کمی امکانات برایش موضوعیت نداشت و معتقد بود باید وظیفه و تکلیف را به بهترین نحو انجام داد .

سرتیپ پاسدارسردار علی شمشیری در پایان عنوان کرد: سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های فردی و اجتماعی فراوانی بود و به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی محسوب می‌شد و در این مسیر به اجر اخروی و معنوی خود یعنی شهادت دست یافت.

مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ،چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای عملیات والفجر 8 و دومین گردهمایی رزمندگان شهرستان سامان به همت هیأت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس: علی آزوغ – پایگاه خبری سامان برتر

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *