همکاری هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام با امامزادگان/دیدار مدیرکل اوقاف و فرمانده سپاه استان+تصویر

خانه / استان ها / همکاری هیئات مذهبی و رزمندگان اسلام با امامزادگان/دیدار مدیرکل اوقاف و فرمانده سپاه استان+تصویر

دیدار مدیرکل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری با سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان.

دیدار مدیرکل اوقاف استان چهارمحال و بختیاری با سردار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در دیدار با سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همکاری هیات امناء امامزادگان با هیئات مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام در حال انجام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن امیری اظهار کرد: بسیج این لشکر مخلص خدا درعرصه های مختلف کشور حضور پر ارزش داشته و خوش درخشیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری درادامه به ارائه گزارش از اقدامات تبلیغی، فرهنگی و خدمت رسانی بویژه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا پرداخت و افزود: امامزادگان مکانی معنوی و ارزشی و پرجمعیت برای خدمت رسانی به آحاد مردم است که در سطح استان با همکاری هیات امناء، هیئات مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام در حال انجام است.

وی به اهمت وقف و عمل به نظر وافقین اشاره کرد و ادامه داد: مردم خیر اندیش با وقف بخشی از اموال خود، در خدمت به آستان مقدس اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام ، ترویح احکام قرآن و کمک به نیازمندان و … ایثارگرانه به میدان آمدند.

حجت الاسلام والمسلمین امیری به برگزاری مراسم مذهبی در امامزادگان و ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: امامزادگان پایگاههای معنوی هستند و محل توجه خیل ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام است ،  همچنین برای ایجاد اشتغال با همت هیأت رزمندگان اسلام استان کارگاه های زود بازده در شهرکرد ایجاد شده و با همکاری ادارات اوقاف و امورخیریه این کارگاه ها در سطح شهرستانهای استان  فعال خواهد شد.

دراین دیدار ، سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان با تشکر از حضور مدیرکل و معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه استان، هفته ی مبارک بسیج را گرامیداشت و به نقش بی بدلیل بسیج در عرصه های مختلف ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز بسیج فقط خاص ایران اسلامی نیست، جهان اسلام ،کشورهای آزادیخواه با تشکیل بسیج مردمی در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کردند و دشمنان شکست دادند و به پیروزی رسیدند همچنین با روحیه بسیجی در حال مبازه با دشمنان اسلام ناب هستند.

سردار علی محمد اکبری به نقش آفرینی‌ها و کارکردهای بسیج طی ۴۱ سال گذشته در میدان‌های مختلف، اشاره کرد و افزود: بسیج به فرمان موسس انقلاب اسلامی شکل گرفت ، از متن انقلاب و ملت است و همواره در کنار مردم در صحنه های مختلف حضوری فعال دارد.

 وی ادامه داد: بسیج با برخورداری از ظرفیت‌های عظیم در حوزه‌های مختلف توانسته است در آزمون بزرگ خدمت رسانی به مردم عزیز در سنگرهای مختلف سربلند بیرون بیاید و مایه اقتدار، عزت و استقلال کشور باشد.

سردار فرمانده سپاه استان اظهار کرد:  کارکردهای بسیج در سطوح مختلف ملی، منطقه‌ای و جهانی، باعث گردیده این نهاد مردمی در دفاع از عزت انقلاب، جریانی پیشتاز باشد و با بصیرت، ولایتمداری، موقعیت شناسی و دشمن شناسی و نیز با حضور به هنگام، نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف انقلاب که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، داشته باشد.

در این دیدار برای نهادیه سازی فرهنگ وقف در جامعه و همکاری بسیج و سپاه با ادارات اوقاف و امورخیریه در سطح استان تبادل نظر شد.

 مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان هم به ارائه گزارش از اقدامات مشترک هیأت رزمندگان اسلام و اوقاف و امور خیریه استان پرداخت و از همکاری صمیمانه مدیرکل، معاونین و مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستانها، با مدیران و معاونت های جوانان عاشورایی و پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام در سطح استان تجلیل کرد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

 عکاس: حبیب پور

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *