اربعین عاشورایی دوباره

کتاب اربعین عاشورایی دوباره منتشر شد + دریافت PDF کتاب

خانه / اختصاصی هیأت / کتاب اربعین عاشورایی دوباره منتشر شد + دریافت PDF کتاب

نسخه پی دی اف کتاب اربعین عاشورایی دوباره که به کوشش هیات رزمندگان اسلام منتشر شده است در اختیار شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام و دلسوختگان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام

کتاب اربعین عاشورایی دوباره منتشر شد + دریافت PDF کتاب

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام نسخه پی دی اف کتاب اربعین عاشورایی دوباره را در اختیار شما عاشقان اهل بیت علیهم السلام و دلسوختگان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار داده است.

اربعین عاشورایی دوباره

اربعین عاشورایی دوبارهدر بخش آغازین مقدمه این کتاب آمده است:

این محصول با وجود اختصار، برآیند صدها ساعت مطالعه، تحقیق، تفحص و بحث در این باره است و هدفش چیزی نیست، جز تعمیق و بارور کردن «فکر» و «ایمان» زائر محترم و در نتیجه «معرفت» و «قرب» به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ که موسسه فرهنگی پژوهشی راه فخرالائمه علیهم السلام توفیق یافت بدین مهم اهتمام ورزد.

ویژگی دیگر این اثر، به روز بودن و استفاده از همه بیانات رهبر معظم انقلاب دام طله و آخرین بیانات ایشان در زمینه زیارت اربعین و مسائل پیرامون آن است. امسال که با این بلیه جهانی و جنگ بیولوژیکی جبهه استکبار، توفیق زیارت حضوری از زائران کشورمان سلب شده است، ایشان در ارتباط تصویری با پیشکسوتان دفاع مقدس در تاریخ 1399/6/31 نکات مهمی در این زمینه گوشزد کردند که در آخرین روزهای صفحه آرایی به عنوان ضمیمه به کتاب افزوده شد.

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *