احیای شب بیست و سوم در مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد+تصویر

خانه / استان ها / احیای شب بیست و سوم در مصلای امام خمینی (ره)شهرکرد+تصویر

همزمان با سراسر جهان تشیع ،آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی مردم روزه دار با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ،قرائت زیارت آل یاسین، دعای جوشن کبیرو بر سرگذاشتن قرآن به درگاه خداوند سبحان به راز و نیاز پرداختند و یک شبانه روز نماز قضا خواندند.

درمراسم سومین شب قدر استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم گفت:به بیان اهمیت نهج البلاغه و لزوم مطالعه و انس با این کتاب معنوی پرداخت.

حجت الاسلام حمیدمهدوی ارفع به مظلومیت امیر ولایت حضرت علی علیه السلام اشاره کرد و افزود: برای بهره مندی از سیره آن حضرت باید از نهج البلاغه بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه به عظمت لیالی قدر اشاره کردو گفت: مومنان روزه دار باید قدر این شب ها را بدانند و بهترین استفاده را از این فرصت معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام مهدوی ارفع افزود:شب قدر در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه برخوردار است.

نظیر این مراسم در مسجدجامع شهرکرد و آستان امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها برگزارشد.

سایر مساجد شهرکرد،حسینیه ها، مصلا و امامزادگان استان میزبان حضور پرشور آحاد مردم مومن و سوگوار مولای متقیان حضرت امام  علی علیه السلام بودند.

شایان ذکراست : مراسم معنوی شب های قدر با همکاری ارزشمند صداوسیمای استان به صورت زنده و مستقیم از سیما و صدای شبکه جهانبین استان و همزمان از سایر شبکه ها سراسری پخش شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

Views: 294

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *