همایش بزرگ “عهد جانان” برگزار می شود

خانه / مطالب و رویدادها / همایش بزرگ “عهد جانان” برگزار می شود

به مناسبت بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(ع) همایش باشکوهی با عنوان “عهد جانان” با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسرکشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(ع) جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی سراسر کشور در این مکان مقدس و به ریاست حجت الاسلام محمدحسین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام رحیمیان در این جلسه گفت: برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت نهم ربیع الاول و با حضور طلاب و دانشجویان از سراسر کشور با هدف بیعت با امام زمان(ارواحنا فداه)، جلوه زیبایی از وحدت حوزه و دانشگاه زیر سایه حضرت حجت(عج) را به نمایش می گذارد. در این جلسه ستاد اجرایی برگزاری مراسم باحضور نمایندگانی از مسجد مقدس جمکران، مرکز تخصصی مهدویت، حوزه علمیه و دانشگاه تشکیل شد تا مقدمات برگزاری مراسم را فراهم کنند.

بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، همچنین بر برگزاری همایشی باشکوه تحت عنوان “عهد جانان” با حضور طلاب، دانشجویان و دانش آموزان سراسر کشور و با همکاری ادارات، نهادها و وزارتخانه های مرتبط تأکید شد. شایان ذکر است، در پایان این جلسه پیشنهادات اجرایی و عملی برای ارائه به دستگاه های اجرایی و فرهنگی سراسر کشور جهت برگزاری باشکوه بزرگداشت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(ارواحنا فداه) بررسی شد.

Views: 297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *