توزیع 120 هزار غذای گرم در کربلا توسط یزدی ها

خانه / پیروان عترت / توزیع 120 هزار غذای گرم در کربلا توسط یزدی ها

همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، جمعی از خیّرین یزدی در حال آماده سازی لوازم مورد نیاز توزیع 120 هزار غذای گرم به زائران پیاده مراسم ملیونی اربعین حسینی در کربلای معلّی هستند.

توزیع 120 هزار غذای گرم در کربلا توسط  یزدی ها/ اعلام شماره حساب برای واریز وجوهات مردمی

همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، جمعی از خیّرین یزدی در حال آماده سازی لوازم مورد نیاز توزیع 120 هزارغذای گرم به زائران پیاده مراسم ملیونی اربعین حسینی در کربلای معلّی هستند.

به گزارش خبرنگار هیأت پیروان عترت رزمندگان اسلام یزد ، بر اساس سنت دیرین مردم عراق هر ساله چند روز مانده به اربعین حسینی، زائران کربلای معلّی از اقصی نقاط عراق و مرزهای کشورهای اسلامی مسیر منتهی به کربلای معلی را پیاده طی می کنند.

برای اولین بار هیأت رزمندگان کشور با برپایی موکب و ایستگاه صلواتی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران،  کار پخت و توزیع غذای گرم را عهده دار شده و مسؤولیت این برنامه را جمعی از خیّرین شهر یزد عهده دار شده اند.

مسئول هیأت پیروان عترت خواهران رزمندگان اسلام یزد گفت : دفتر فرهنگی امامزاده شاهزاده فاضل یزد جنب بازار آماده دریافت وجوهات مردم برای کمک به این مراسم معنوی خواهد بود.

رقیه کفیل الناس افزود : برگزارکنندگان این برنامه آمادگی دارند با دریافت وجوهات مردمی در یزد از طرف علاقه مندان ، گوسفند نذر و یا عقیقه داوطلبان را در کربلا خریداری و به نیّت بانیان قربانی و طبخ کنند.

وی در مورد شماره های حساب دریافت وجوهات مردمی هم گفت : علاقه مندان می توانند نذورات خود را با مراجعه حضوری به دفتر فرهنگی امامزاده شاهزاده فاضل یزد واقع در خیابان امام خمینی(ره) تحویل دهند و یا  وجوهات خود را به شماره حساب بانک ملی بازار به شماره

« 0108888880007 » واریز کنند و یا با شماره 36227728 تماس بگیرند.

این مسئول اظهار داشت : هم اکنون جمعی از بانوان علاقه مند در هیأت پیروان عترت رزمندگان اسلام در کمک به برگزاری این برنامه از چند روز گذشته در حال آماده سازی مواد خام مورد نیاز از جمله ( پاک کردن برنج، سبزی، حبوبات و بسته بندی ) هستند.

کفیل الناس افزود : این برنامه به مدت سه روز با توزیع  روزانه 40 هزار غذای گرم انجام می شود و توفیق این برنامه تنها به یزدی ها داده شده است.

وی تصریح کرد : یک تیم پزشکی و یک واحد فرهنگی همراه با  پاسخگویی به سؤالات شرعی با استقرار در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در کربلا  به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *