جشن بزرگ میلاد کریمه ی اهل بیت(س) در کرمان + تصاویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / جشن بزرگ میلاد کریمه ی اهل بیت(س) در کرمان + تصاویر

جشن میلاد کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه(سلام الله علیها) در کرمان برگزار شد.

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت کریمۀ اهل بیت، حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر؛ پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان کرمان با همکاری ناحیه مقاومت حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) سپاه کرمان، اقدام به برگزاری مراسم جشن با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نمود. در این برنامه از پانزده نفر از دختران نمونه و برتر در عرصه های قرآنی و علمی تجلیل به عمل آورده شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کمالی نماینده ولی فقیه در سپاه، پس از بیان خصوصیات و صفات بارز و والای اخلاقی و ولایی حضرت معصومه سلام الله علیها به عنوان الگوی دختر مسلمان، به بررسی آسیب های اجتماعی تهدید کننده خانواده ها و چگونگی تبدیل فرهنگ دینی و اسلامی به فرهنگ غربی پرداخت.

وی در ادامه خطاب به مادران و دختران حاضر در مراسم که خود را به عنوان پیرو حضرت معصومه سلام الله علیها می دانند و در مشکلات از ایشان شفاعت می خواهند، اذعان داشتند که باید فرهنگ معصومیه، فرهنگ فاطمیه و فرهنگ زینبیه را الگوی زندگی خود قرار دهند و در دستیابی بدین منظور باید مواظب تهاجمات نرم دشمن باشند چرا که از طریق رسانه های مجازی خصوصاً ماهواره، خاکریزهای فرهنگی ، اعتقادی و سیاسی خانواده ها زیر نظر گرفته شده است.

ایشان در ادامه بیان داشتند: امروز شما خواهران به عنوان مدیر خانواده که کانون اصلی مراکز اعتقادی ماست، باید مرزبان این خاکریزها باشید و در این مرزهای مهم با تهاجمات دشمن مبارزه کنید.

AgfaPhoto DIGITAL CAMERA
جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) – کرمان
AgfaPhoto DIGITAL CAMERA
حجت الاسلام والمسلمین کمالی
AgfaPhoto DIGITAL CAMERA
مولودی خوانی
AgfaPhoto DIGITAL CAMERA
جشن میلاد حضرت معصومه(س) – کرمان
AgfaPhoto DIGITAL CAMERA
تقدیر از دختران برتر در عرصه فرهنگی  – مذهبی

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *