جوانان عاشورایی آستارا همراه مردم آستارا در سنگر ولایت هیهات منا الذله سر دادند.

خانه / استان ها / جوانان عاشورایی آستارا همراه مردم آستارا در سنگر ولایت هیهات منا الذله سر دادند.

جمعه 15 خرداد 1394 بعد از برگزاری نماز جمعه جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا در اقدامی خودجوش توماری با محوریت حمایت از فکت شیت ملی امضا کردند و پس از آن در تجمعی قابل تحسین در چهار راه منتهی به مصلی به مولای خود اعلام کردند که ما هستیم و نمی گذاریم حتی از یک فشنگ زنگ زده ایران اسلامی بازدید شود.

در این تجمع که نماز گزاران نماز جمعه آستارا نیز با جوانان عاشورایی همراه شدند . حاظران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مواضع خود را اعلام کردند و با شعار های خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است پیمان خود را با ولی امرشان تجدید کردند.

13

در تجمع مذکور که با حضور بیش از پانصد نفری مرزداران آستارایی به همراه جوانان عاشورایی آستارا بدون هیچگونه تبلیغات همراه شده بود، بیانیه جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا در حمایت قاطع از بیانات حضرت امام خامنه ای(مدظله) توسط مسئول نوجوانان وجوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا آقای مرتضی هاشمی نسب قرائت گردید و با تکبیرهای حضار مورد تایید قرار گرفت که متن آن به شرح ذیل می باشد.

12

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

﴿ سوره مبارکهفصلتآیه۳۰﴾

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

ایران اسلامی از 22 بهمن 1357 همیشه در زیر فشار مستکبرین شرق و غرب به سر برده ، اما هر روز پیشرفت چشمگیرش، خار چشم قدرتهای پوشالی جهان بوده ، هست و خواهد بود. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری حکیمانه امام راحل شکل گرفت و پس از 14 خرداد 68 ، ردای ولایت فقیه را بر دوش فرزندی از فرزندان زهرا(س) قرار گرفت که به حق ، جانشین خلف حضرت امام خمینی(ره) است و در این دوران که درد هجران یوسف فاطمه(س) بیش از هر زمان احساس می شود ، رهبری مقتدرانه رهبر مقاومت جهان ، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله) ما را به سوی روز ظهور حضرت بقیه الله(عج) هدایت می کند و جهان امروز به بزرگی و عزت مسلمین تحت امر حضرت امام خامنه ای (مدظله) اعتراف کرده و همین عزت ماست که باعث احساس خطر شدید از سوی به اصطلاح قدرتهای جهانی گردیده و آنها به هر کاری دست میزنند تا بتوانند از سرعت جهانی شدن اسلام ناب محمدی(ص) با ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله) بکاهند . چون همه میدانند که نمیتوانند چراغ اسلام را خاموش نمایند و حرکتش را متوقف کنند.

IMG_20150605_143541

علمدار این نهضت جهانی ، ایران اسلامی است و غرب و شرق در 37 سال اخیر به هر بهانه ای که توانسته اند ، درصدد ضربه زدن به آن برآمدند. پس از ترور شخصیتهای بزرگ انقلاب ، تحمیل جنگ هشت ساله ، جنگ نرم و ناتو فرهنگی و نهایتا با تحریم اقتصادی و بستن آب فرات بر فرزندان عاشورا می خواهند پایه های ستون خیمه مقاومت را سست کنند. اما کور خوانده اند…

امروز ما جوانان ایران اسلامی در ادامه مسیر دهها هزار شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اعلام می داریم: اماما چه شده که این بار از ضمیر متکلم وحده استفاده نمودید و فرمودید من اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نمی دهم؟ اماما ما تا آخرین قطره خون هستیم و به تاسی از شما اجازه بازرسی حتی یک فشنگ زنگ زده ایران اسلامی را به هیچ کس نمی دهیم و تا آخرین قطره خونمان پشتیبان ولی امرمان هستیم و حتی یک لحظه نمی گذاریم اشارت او بر زمین بماند.

این روزها که فرزندان ملت در حال مذاکره با 1+5 هستند ، ما جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا ، که افتخارمان، رهروی 160 شهید این خطه مرزی می باشد. همزبان و همدل با همه همسنگرانمان در ایران اسلامی، به تاسی از اماممان به تیم مذاکره کنند عرضه میداریم : تا زمانی که از خطوط قرمز تعیین شده عدول نکرده اید حامی و پشتیبان شما هستیم و خواهیم بود. و در هین جا به آمریکا و نوچه هایش اعلام می کنیم که با تاسی از ولی امرمان اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان و هرگونه زیاده خواهی دیگر را به هیچ کس نخواهیم داد . و به هر کسی را که در مخیله اش این امر را می پرورد: که باید اجازه بازرسی از مراکز نظامی و مصاحبه با دانشمندان هسته ای صادر شود، اعلام می داریم: شما خائن به خون شهدا هستید و عزت ایران اسلامی به این راحتی ها بدست نیامده که بخواهیم آنرا به باد دهیم.

mail_google_com_1

آقای رئیس جمهور ، ما شما را با نماینده گی اماممان در نهادهای مختلف می شناسیم و یقین داشته باشید ، تا زمانیکه که در راه حفظ عزت ایران اسلامی گام برمیدارید ، جوانان این مرز و بوم با هر سلیقه و علقه سیاسی پشتیبان شما هستند و نمیگذارند که هیچ بی حرمتی به شما نسبت داده شود .

در پایان اعلام می داریم که جوانان عاشورایی بندر مرزی آستارا فکت شیت خانواده شهدای هسته ای(که در ذیل متن آن پیوست گردیده) را با بند بند وجود خود امضا می کنند و اعلام میدارند: شش بند این فکت شیت که همان خطوط قرمز امام خامنه ای(مدظله) می باشد ، مورد حمایت همه مردم غیرتمند و انقلابی ایران اسلامی و خاصه جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا می باشد و از آنها به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

گزاره برگ ملی هسته ای

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشور با انتشار این گزاره برگ ملی شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر میدانیم:

اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و هم زمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق)شود.

اصل دوم: دستاورد های هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.

اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.

اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.

اصل پنجم:هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.

اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول 6 گانه فوق را ندارد.

و ما جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا با کلامی از اماممان سخن را پایان میدهیم که: عزممان رو جزم کنیم، دست به دست هم بدیم . چشممون به دست دشمن نباشه که کی این تحریم رو برمیداره ، کی فلان نکته رو موافقت میکنه؟؟ ودر جایی دیگر می فرمایند: من البته هیچ وقت نسبت به مذاکره ی با آمریکا خوش بین نبودم. نه از باب یک توهم بلکه از باب تجربه.

mail_gqdoogle_com_

جوانان عاشورایی شهرستان مرزی بندر آستارا

رهروان 160 شهید شهرستان آستارا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *