سخنرانی حجت الاسلام انصاریان – دهه سوم محرم 98 – بیت الزهرا سلام الله علیها

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام حسین (علیه السلام) / سخنرانی حجت الاسلام انصاریان – دهه سوم محرم 98 – بیت الزهرا سلام الله علیها

سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در حسینیه بیت الزهرا سلام الله علیها – دهه سوم محرم 98

در ادامه بمناسبت فرارسیدن ماه حزن و اندوه محـــرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مجموعه سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در حسینیه بیت الزهرا سلام الله علیها در  دهه سوم محرم 98 با موضوع حسین علیه السلام چراغ هدایت برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

اگرکسی بخواهد خودش را بشناسد که آیا من انسان ارزشمند قابل قبولی در پیشگاه خداوند عالم و انبیاء الهی و ائمه طاهرین علیهم السلام هستم ، برای پیداکردن پاسخ این سوال دو معیار وجود دارد که ما با ارزیابی کردن خویش با این معیارها می توانیم خودمان را بشناسیم که در این عالم هستی موجود قابل قبولی هستیم یا نه .

یک معیار قرآن کریم و معیار دوم روایات مهم اهل بیت علیهم السلام می باشد که در باارزش ترین کتاب ها آمده است . بویژه کتاب هایی که در عصر غیبت صغری نوشته شده است .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در حسینیه بیت الزهرا سلام الله علیها - دهه سوم محرم 98
سخنرانی حجت الاسلام انصاریان در حسینیه بیت الزهرا سلام الله علیها – دهه سوم محرم 98

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *