غدیر خم مهمترین سد در برابر دشمنان می باشد/ ایران اسلامی پرچم دار اسلام ناب محمدی است

خانه / استان ها / غدیر خم مهمترین سد در برابر دشمنان می باشد/ ایران اسلامی پرچم دار اسلام ناب محمدی است

امام جمعه موقت شهرکرد واقعه غدیرخم را سند عزت و افتخار مسلمانان دانست و گفت: فلسفه غدیر حفظ اسلام و هدایت بندگان خدا به سوی کمال است.

فاطمی6

امام جمعه موقت شهرکرد واقعه غدیرخم را سند عزت و افتخار مسلمانان دانست و گفت: فلسفه غدیر حفظ اسلام و هدایت بندگان خدا به سوی کمال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، درجمع علما ، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد با تبریک دهه امامت و ولایت، افزود: عید سعید غدیر خم ، عید واقعی تمام مسلمانان است.

وی توسل و محبت به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام را تنها راه فراهم کردن شرایط رشد و کمال برای انسان دانست و تصریح کرد: ظرفیت‎های اسلام را تنها در غدیر می‎توان پیدا کرد؛ چراکه غدیر یک حقیقت همیشه جاوید است که سرآغاز آن از مدینه، استمرار آن در کربلا و انتهای آن به ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ختم خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه شهرکرد با بیان این که غدیر استمرار تبلیغ انبیای الهی است، غدیر را ادامه حرکت اصیل اسلام دانست و گفت: در پرتو غدیر امامت، ولایت و به برکت آن انقلاب اسلامی و ولایت فقیه شکل گرفت.

وی ادامه داد:انتصاب حضرت علی علیه السلام به دستور الهی به عنوان ولی مسلمانان و جانشین پیامبر صلوات الله علیه وآله وسلم بهترین انتخاب برای جلوگیری از انحراف اسلام ناب محمدی بود.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: منطق غدیر بسیار زیبا و سراسر غدیر زیبایی و عقل و منطق است و در برابر هر تهدیدی سد محکمی خواهد بود.

وی گفت: بیشترین هراس دشمن اکنون از واقعیت غدیر است و دشمن با حیله ها و مکرهای مختلف می خواهد به غدیر ضربه وارد کند اما مردم با بصیرت و بیداری در برابر دشمن ایستاده اند.

مدیر حوزه علیمه هرکرد با بیان اینکه ذکر حضرت علی علیه السلام عبادت است گفت: خدا گناهان انسان ها را به واسطه حب به امیر ولایت حضرت علی علیه السلام و خاندان معصوم ایشان پاک خواهد کرد.

حجت الاسلام فاطمی، تباهی،ترویج فساد،حاکم شدن حاکمان مستبد و زورگو،بی عدالتی، استعمار و خشم و غضب الهی را نتیجه فاصله گرفتن و دور شدن از ولایت اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام دانست.

وی تشکیل گروه‌های تکفیری همچون داعش و القاعده در منطقه خاورمیانه و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: گروه‌های تکفیری با حمایت استکبار به نام اسلام علیه اسلام ،تیشه به ریشه اسلام و باورهای اعتقادی می‌زنند.

امام جمعه موقت شهرکرد شکل گیری گروه داعش را نتیجه افراط گری ملت‌های مسلمان دانست و گفت: اگر جهان اسلام پای عهد خود با پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم و بر غدیر به عنوان حقیقت همیشه جاوید استوار و ثابت قدم مانده بودند به یقین شاهد چنین وضعیت اسف باری در جهان اسلام نبودیم.

حجت الاسلام فاطمی ایران اسلامی را پرچمدار اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم در جهان دانست و گفت: ایران اسلامی در شرایطی علم اسلام را به دوش گرفته است که جهان غرق در فساد و تباهی است.

مدیرحوزه علمیه شهرکرد، ایران اسلامی را مظهر اعتدال، عدالت، حق طلبی، حق گویی، دفاع از مظلوم، مبارزه با ستمگر و ضامن میراث گرانقدر ولایت اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام دانست وافزود: ولی فقیه محور اتحاد و همبستگی نه تنها در این کشور بلکه در جهان اسلام است.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه ایران شیعه خانه جهان اسلام است، بر پیروی و اطاعات از ولی فقیه به عنوان نائب امام عصر علیه السلام تأکید کرد و گفت: رستگاری و سعادت ایران اسلامی در پیروی از ولی فقیه است.

وی، تولی و تبری را جزء اعتقادات راسخ شیعیان دانست و گفت: دوستی و محبت به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام سعادت و کمال ما را رقم خواهد زد.

حجت الاسلام فاطمی اقتدار کنونی انقلاب اسلامی را به برکت پیروی از خط ولایت و رهبری دانست و گفت: اطاعت از ولایت فقیه و محبت اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام نجات بخش ملت ایران از توطئه‎ها و نقشه‌های شوم دشمنان خواهد بود.

وی به سالروز ولادت حضرت امام هادی علیه السلام اشاره و بیان کرد: آن امام بزرگوار گامهای ارزنده ای برای ترویج و گسترش اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم برداشتند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *