13 آبان جلوه‌ عینی مبارزه ملت ایران با استکبار است

خانه / استان ها / 13 آبان جلوه‌ عینی مبارزه ملت ایران با استکبار است

%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b20

حجت الاسلام کریم سرافراز گفت: درس بزرگ 13 آبان، تبعیت از ولایت، ایستادگی در برابر دشمن و عدم پیروی از استکبار است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز با تسلیت ایام اسارت آل الله گفت: 13 آبان انقلاب دوم ملت بزرگ، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، در ادامه با اشاره به مناسبت 13 آبان و روز ملی استکبارستیز، افزود: یو‌م‌الله ۱۳ آبان تبلور عزت خواهی و ظلم ستیزی ملت برزگ ایران اسلامی و لبیک گفتن به ندای هَل مِن ناصریَنصُرنی حضرت سیدالشهداءعلیه السلام با فریاد بلند و کوبنده “مرگ بر آمریکا” ، “مرگ بر اسرائیل ” و “مرگ بر استکبار ” است.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان، به حوادث یوم الله 13 آبان اشاره کرد و با تشریح پیام های این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: 13 آبان دارای یک سری ویژگی های سیاسی و رفتاری در فرهنگ انقلاب اسلامی است،‌که آن را به یک پدیده ضد استکباری و ضد آمریکایی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام سرافراز،استکبار ستیزی را شاخصه مهم 13 آبان دانست و گفت: این واقعه مهم نتیجه آگاهی تاریخی و بیداری دینی و ملی اقشار مختلف جامعه بویژه نخبگان دانشگاهی بود، که استکبار و در رأس آنها آمریکا را به خوبی شناخته بودند.

روحانی و عضوهیأت رزمندگان اسلام استان، ‌روز ملی استکبار ستیزی را روز شکسته شدن ابهت آمریکا و مقدمه ای برای بیداری ملت های مظلوم منطقه و جهان دانست و افزود: درس بزرگ 13 آبان، تبعیت از ولایت، ایستادگی در برابر دشمن و عدم پیروی از استکبار است و بایستی ریشه های تاریخی این حادثه مهم مورد واکاوی قرار گیرد و جنایات غرب و صهیونیسم علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بیش از پیش برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام سرافراز با گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان و دانش آموزان شهید دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، حساسیت این برهه از زمان را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت گرامیداشت باشکوه مراسم 13 آبان و دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، این روز را جلوه‌ عینی مبارزه ملت ایران با استکبار دانست.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *