آبروی کوچه، افتخار محله گندمکار

خانه / استان ها / آبروی کوچه، افتخار محله گندمکار

%d9%86%d8%af%d8%a8%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af%d8%a7%d9%867

مراسم آبروی کوچه افتخار محله با محوریت  طلبه مدافع حرم شهید مصطفی خلیلی در روستای گندمکارمیانکوه از توابع اردل در منزل پدری آن شهید برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سیدرافع حسینی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد:شهدای مدافع حرم ازدیدگاه رهبر معظم انقلاب به سه دلیل از ارزش و فضلیت بسیاری برخوردار هستند، یکی از آن سه ارزش آن است که آنان ازحریم اهل بیت عصمت وطهارت(علیهم السلام)در عراق وسوریه به دفاع می پردازند.

وی ادامه داد:دیگری این است که آنان با دشمن دربیرون از مرزهای ایران اسلامی پیکارمی کنند وامتیاز و ارزش سوم این است که این شهدا در غربت به شهادت رسیده اند.

حسینی با اشاره به خانواده ی شهید مدافع حرم خلیلی عنوان کرد:شهید شما راهی را انتخاب کرده است که ابتدا عاشق و دلداده آن بود،او برای دفاع از دین،قرآن واهلبیت عصمت وطهارت(علیهم السلام) پا در راهی نهادند که سعادت وخوشبختی در انتهای آن قرار دارد.

وی افزود:شهدای مدافع حرم در دامان عزیزانی  تربیت شده اند که همواره حفظ آرمان های اهلبیت عصمت وطهارت (علیهم السلام) و دین و قرآن مهم دغدغه آنها بود،با وجود همین است که باید در مقابل کسانی که راه خود را انتخاب کردند و در  نهایت ایثار یعنی شهادت رسیدند سر تعظیم فرود آورد و آنان را تکریم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *