آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای

آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره‌ مجازی آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای (دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی – سطح یک) را برگزار می کند.

آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای

پایگاه اطلاع رسانی هیات: دوره‌ مجازی «آشنایی با منظومه فکری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی (دوره آموزشی معارف انقلاب اسلامی – سطح یک)» به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

گفتنی است: از مزایای این طرح می توان به مواردی همچون اعطای گواهینامه، اولویتِ شرکت در دوره‌های تخصصی منظومه فکری امام خامنه ای مدظله العالی، بهره مندی از اساتید مُبرز، آشنایی با معارف انقلاب اسلامی و رایگان بودن این دوره آموزشی اشاره کرد.

شایان ذکر است: این دوره ویژه طلاب برادر و خواهر بوده و مدت زمان آن 300 ساعت و به صورت مطالعه محور می باشد که بر اساس طرح مصوب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تدوین شده است.

آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای مدظله العالی
آشنایی با منظومه فکری امام خامنه ای مدظله العالی

علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند از 15 تا 25 آبان ماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به نشانی www.balagh.ir  نسبت به ثبت نام در دوره مذکور اقدام کنند؛ شایان ذکر است شروع این دوره، از 15 آذرماه می باشد.

منبع: حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *