آوای معرفت | سخنرانی آیت الله علم الهدی – توجه به امام زمان

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / آیت الله علم الهدی / آوای معرفت | سخنرانی آیت الله علم الهدی – توجه به امام زمان

 توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سخنرانی آیت الله علم الهدی

توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سخنرانی آیت الله علم الهدی در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام

در ادامه به مناسبت فرارسیدن سالروز با سعادت و مبارک آغاز امامت و ولایت امام عصر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و بیعتی دوباره با آخرین نور ولایت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف سخنرانی بسیار زیبایی از آیت الله سید احمد علم الهدی با موضوع توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دو حوزه و در دو عرصه در میان ما شیعیان متداول است. عمدتا در حوزه احساس و عشق و عاطفه اگر دلهای یکایک شما مورد بررسی قرار بگیرد در عمق وجود همه یک عشق و یک دلبر وجود دارد و آن عشق به امام زمان است.

حوزه دوم حوزه ی فکر، عقل، منطق و بینش و بصیرت باطنی ما هست. وجود اقدس امام زمان را بعنوان یک ذخیره ی پنهان شده ی در پس پرده ی غیبت در همین عالم هستی و در همین کره ی خاکی در حیات خودش ادامه میدهد . پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی آیت الله علم الهدی-توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
سخنرانی آیت الله علم الهدی-توجه به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *