پیامبر اکرم (ص) معلم توحید سخنرانی حجت الاسلام میرباقری

آوای معرفت | پیامبر اکرم (ص) معلم توحید – حجت الاسلام میرباقری

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | پیامبر اکرم (ص) معلم توحید – حجت الاسلام میرباقری

در این مطلب به صوت سخنرانی حجت الاسلام میرباقری ، پیامبر اکرم (ص) معلم توحید ، گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید.

پیامبر اکرم (ص) معلم توحید سخنرانی حجت الاسلام میرباقری

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین میرباقری پیرامون پیامبر اکرم (ص) معلم توحید از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی : 

اگر کسی برخوردار از نَفَس نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) شد. پرتو ای از هدایت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) به قلب انسان رسید. آن توحیدی که حضرت برای عالم آوردند. نسیمی از آن توحید به قلب انسان وزید. اول خاصیت اش این است که انسان امیدوار میشه. که میشه از این پرده ها عبور کرد ، میشه اسیر نفس و دنیا و زمین و آسمان و ماه و خورشید نبود… آن وقت اگر امیدوار شدیم ، حالا حضرت میفرماید دو تا اقدام باید کنید تا بتونید به نتیجه برسید. تا به لقاء رب برسید. فَلْيَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا ، باید اهل عمل صالح باشید. اگر عمل صالح شد عمل تون ، که حالا اون عمل صالح را عرض میکنم و بعد هم وَلَا يُشْرِكْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا ، فقط او را عبادت کنید ، فقط در مقام بندگی او باشید ، تمام زندگی تون بشود عبادت رب … اینجور نباشد که انسان برای خدا نماز میخوانه ولی وقتی میره توی بازار دیگه مشغول به پرودگارش نیست ، مشغول به بازاره …

پیامبر اکرم (ص) معلم توحید - حجت الاسلام میرباقری
پیامبر اکرم (ص) معلم توحید – حجت الاسلام میرباقری

دانلود مستقیم از سایت هیات

شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید. به صوت سخنرانی حجت الاسلام میرباقری پیرامون پیامبر اکرم (ص) معلم توحید گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها

یا مشاهده سایر سخنرانی ها و 

کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *