آیات دیدار | نقل دیدار یکی از علما با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آیات دیدار | نقل دیدار یکی از علما با امام زمان

خانه / اختصاصی هیأت / آیات دیدار | نقل دیدار یکی از علما با امام زمان

نقل حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده محترم ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در سخنرانی پیش از دعای ندبه 13 دی ماه 1398، رحیم آباد گیلان از جریان دیدار یکی از علما با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

آیات دیدار | نقل دیدار یکی از علما با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)

آیات دیدار | نقل دیدار یکی از علما با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده محترم ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج در سخنرانی پیش از دعای ندبه 13 دی ماه 1398، رحیم آباد گیلان جریان دیدار یکی از علما با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نقل نمودند:

یکی از علمای بزرگ می فرماید من مدت ها به دنبال دیدار با امام زمان بودم و به آرزویم نمی رسیدم تا اینکه در حالت مکاشفه عرفانی گفتند در وجود تو یک عیب است که به مقصد نمی رسی. تا نگردی آشنا از پرده رمزی نشنوی گوش نا محرم نباشد جای پیغام سروش. خیلی ناراحت شدم گریه های طولانی تا اینکه تصمیم گرفتم سه کار انجام دهم قرائت قرآن، تدبر در قرآن، تطبیق اعمالم با قرآن. افتادم در این مسیر. این سیر و سلوک است. بعد از مدت زیاد به من دستور دادند که هر روز مسبحات را بخوان و شبهای جمعه سوره اسراء بخوان تا به دیدن حضرت برسی.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی

من شروع کردم به مسبحات خواندن. راه رسیدن به محضر حضرت قرآن است تا به من گفتند که فلان روز آماده باش به محضر حضرت می بریمت. حضرت را دیدم با او عشق بازی کردم. فرمود وعده بعدی من و تو مشهد کنار جدم امام رضاسلام الله علیه.

رفتم مشهد بالای سر حضرت به محضر امام زمان رسیدم. بعد از مدتی به من فرمود وعده بعدی کنار جد غریبم حسین سلام الله علیه . دوماه سفرم به عتبات طول کشید. بالای سر حضرت رفتم سؤالی پرسیدند: چه حاجتی داری؟ هر موقع اراده کردم شما را ببینم. فرمود هر موقع دوست داشتی مرا ببینی آیات آخر سوره حشر و دعای عهد را بخوان.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *