آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است

آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است

خانه / پیشنهاد ویژه / آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است

آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق کشورمان در پی اتفاقات و آشوب‌های اخیر رخ داده در کشور بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: اینکه بتوانید سرنوشت ایران را تغییر دهید، رویا و خیال خام است. زنده باد اسلام و تشیع، زنده باد ایران اسلامی.

آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام به نقل از فارس، آیت‌الله محمدعلی جاودان از اساتید اخلاق کشورمان در پی اتفاقات و آشوب‌های اخیر رخ داده در کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دشمن اگر عاقل باشد، دست به هرکاری نمی‌زند. راهی برای آشتی باز می‌گذارد. شما با نظام اسلامی دشمن هستید. چون نظام تن به ذلت و بردگی اربابان قدرت عالم (امپریالیسم) نداده است.

آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است
آیت‌الله جاودان | تغییر سرنوشت ایران، رویا و خیالی خام است

سوزاندن قرآن «العیاذبالله»، سوزاندن پرچم ملی یا کشاندن چادر و روسری از سر زن مسلمان ایرانی، نشان می‌دهد که شما هیچ اصلی را قبول ندارید. شما حتی حرمت میل و خواسته عموم مردم ایران را نگه نداشتید. مردم ایران بیش از هزار سال است که به این اصول معتقدند و عشق می‌ورزند.

۵ میلیون زائر ایرانی در زیارت اربعین امام حسین علیه السلام و پنج میلیون زائر ایرانی در مشهد حضرت رضا علیه السلام، نشانه عشق‌های مقدس مردم ایران است.

شما این‌ها را نمی‌بینید؟

طی روزهای گذشته شما نشان دادید که به هیچ قداست الهی و قداست ملی پایبندی ندارید. مردم چون ایرانی بودند در راهپیمایی امت رسول الله شرکت کردند و نشان دادند به چه اعتقاد دارند و به چه عشق می‌ورزند و چه می‌خواهند. شما علایق ملت خودتان را زیر پا گذاشتید.

به بهانه از دنیا رفتن یک دختر هموطن، چند ده نفر را به خاک و خون کشیدید. این انصاف است؟ آیا مقتضی ایرانی بودن چنین چیزی‌هایی است؟ آیا مفهوم و مصداق آزادی، همین چیزهایی است که شما عمل کرده‌اید و نشان داده‌اید؟

چه کسانی از این رفتارهای آشوبگرانه خوشحال شدند؟

کسانی که از این آشوب‌ها خوشحال و آن را تایید و دیگران را ترغیب و تشویق به آن کردند، غیر از دشمنان اسلام و ایران بودند؟ دولت‌هایی که سالیان دراز ایران را غارت کردند و مرگ و مرض و قحطی برای ما به بار آوردند.

اینکه شما بتوانید سرنوشت ایران را تغییر دهید، رویا و خیال خام است «ان‌شاءالله». زنده باد اسلام و تشیع، زنده باد ایران اسلامی. برای شهدای امنیت طلب مغفرت و رحمت می‌کنیم و از خدای متعال عزت و قدرت روز افزون نظام اسلامی و رهبری آن را درخواست داریم. آمین رب العالمین

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *