اخلاص ونوای خوش،درجذب مخاطب مهم است/ جلسات مداحان+تصویر

خانه / استان ها / اخلاص ونوای خوش،درجذب مخاطب مهم است/ جلسات مداحان+تصویر

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال وبختیاری گفت: اخلاص ،نوای خوش،انتخاب اشعار پرمحتوا و لایتمداری در جذب مخاطب به محافل اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بسیار مهم است.

اخلاص ونوای خوش،درجذب مخاطب مهم است

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال وبختیاری گفت: اخلاص ،نوای خوش،انتخاب اشعار پرمحتوا و لایتمداری در جذب مخاطب به محافل اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام بسیار مهم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین نشست کانون مداحان شهرکرد در سالجاری باحضور اعضا در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی استان برگزارشد.

دراین نشست رییس کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال وبختیاری از مسئولین کانون مداحان ، ذاکرین و شاعران آیینی استان در اجرای برنامه های معنوی به مناسبت ماه نزول قرآن،جشن میلاد با سعادت سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ،لیالی پر فضیلت قدر ، شهادت مولای متقیان امیر ولایت حضرت علی علیه السلام و نیز سالگرد ارتحال موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15خرداد تجلیل کرد.

 حمیدرضاتوسلی گفت: امسال هم به توفیق الهی جلسه مشترک و دیدار جمعی از مسئولین هیئات مذهبی و مداحان و شاعران آیینی استان با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد به شکل مطلوبی برگزارشد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به لزوم ثبت نام همه ی مداحان و شاعران آیینی استان در سامانه طوبی اشاره کرد و افزود: با راه اندازی سامانه طوبی،اکثر مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در سطح استان با مراجعه به آدرس: tooba.tdm-ido.ir ثبت نام کردند.

توسلی ازمداحان و شاعران اهل بیت علیهم‌السلام که تاکنون موفق به ثبت نام از طریق سامانه طوبی نشدند خواست نسبت به ثبت نام در سامانه یاد شده  اقدام نمایند.

وی به صدور کارت مداحان و شاعران آیینی اشاره کرد و گفت:با راه اندازی سامانه طوبی،کارت مداحی در سطح کشور به صورت هماهنگ صادر و به واجدین شرایط تقدیم می شود.

نماینده بنیاد دعبل استان به بیمه تکمیلی مداحان اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش ارزشمند مسئولین بنیاد دعبل  مرکز  و همکاری شرکت بیمه البرز  از اول تیر ماه سالجاری ارائه خدمات بیمه تکمیلی آغاز و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به لینک http://www.deabelnews.ir مراجعه نمایند .

وی گفت: طبق اعلام مسئولین بنیاد دعبل مرکز ،خدمات بیمه تکمیلی به ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام از روز اول تیر ماه با حق بیمه ماهانه 32 هزار تومان برای هر نفر، آغاز گردید. قرار داد جدید با بیمه البرز منعقد شده است.

شایان ذکراست: جلسه هیأت اندیشه ورز بسیج مداحان استان نیز با محور برنامه های ابلاغی سالجاری ، برگزاری کارگاه های تخصصی و نیز آموزش مداحان در سطوح مختلف برای برادران و خواهران با حضور اعضا برگزار شد.

برگزاری جلسات را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس : هادی یزدانی

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *