با تلاش خادم یاران چهارمحال و بختیاری؛ توزیع 835بسته غذایی بین محرومان استان+ تصویر

خانه / استان ها / با تلاش خادم یاران چهارمحال و بختیاری؛ توزیع 835بسته غذایی بین محرومان استان+ تصویر

خادم یاران چهارمحال و بختیاری با کمک دفتر آستان قدس رضوی، 835بسته مواد غذایی را بین نیازمندان مناطق محروم این استان توزیع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله دوم توزیع بسته های مواد غذایی به ارزش 850 میلیون ریال، بین نیازمندان در مناطق محروم استان با حضور خادم یاران انجام می شود.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: این بسته های مواد غذایی شامل؛ محصولات داخلی مانند برنج ایرانی، روغن، عدس، لوبیا، سویا، ماکارانی به ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون ریال می باشد.

سجادی، ادامه داد:سه چهارم هزینه این بسته های غذایی را که در مناطق محروم اردل، کیار و کوهرنگ توزیع خواهد شد، را آستان قدس رضوی تأمین کرده و مابقی آن نیز از خیّران استان جمع آوری شده است.

وی، گفت:مرحله نخست کمک به نیازمندان قبل از ماه مبارک رمضان به تعداد 700 بسته شنیسل مرغ بود که بین محرومان شهرستان شهرکرد توزیع شد.

سجادی، با اشاره به همکاری خادم یاران با دفتر آستان قدس رضوی در شهرکرد،اظهار کرد: در صورت استقبال خیران از این طرح اطعام و اکرام محرومان، آستان قدس رضوی نیز کمک های بیشتری را ارسال می کند.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: محمدمهدی توسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *