برجام برگرفته از تفکر انقلابی نیست

خانه / استان ها / برجام برگرفته از تفکر انقلابی نیست

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برجام محصول نگاه به بیرون است و انقلابیون به برجام دلبستگی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برجام محصول نگاه به بیرون است و انقلابیون به برجام دلبستگی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛آیت الله محمد علی نکونام در نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با بیان اینکه دعا یک عبادت است، اظهار کرد: دعا وسیله تکامل و برطرف کننده موانع است.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه برخی افراد دل به بیگانه می بندند عنوان کرد: برتری در تمامی عرصه ها بامتکی بودن به توانایی خود و بندگی خداکردن امکان‌پذیر است که این وعده ای خالق هستی می باشد.

وی با اشاره به ۲۳ اردیبهشت ماه سالروز لغو قرارداد ننگین کاپیتولاسیون، خاطرنشان کرد:در دوران ستم شاهی حکومتش از خود هیچ گونه اراده نداشت و آمریکا در ایران برای خود آقای می‌کرد اما با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا دچار ضعف و پوچی شده است.

آیت الله نکونام با بیان اینکه آمریکا امروز تنها عربده‌کشی می‌کند اظهار کرد: عربده کشی های پوشالی توخالی آمریکا تنها دل برخی افراد را می ترساند و آمریکا خودش می داند که حنایش‌ در ایران رنگی ندارد.

وی با بیان اینکه در ایران به فضل پروردگار و لطف مقاومت مردم در برابر زورگویی ها و ظلم و ستم آمریکا ایستادگی کرده‌اند گفت: نابودی آمریکا نزدیک است اما در این مسیر مقاومت، بصیرت، ایستادگی ما را می طلبد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولین نباید به آمریکا و بیگانگان میدان دهند، خاطرنشان کرد: برجام در واقع محصول نگاه به بیرون است و نتیجه همبستگی و اراده ملی نیست.

آیت الله نکونام با بیان اینکه مسئولین نباید مردم را بیشتر از این در برابر تصمیم گیری درست و اجرایی کردن آن در بحث برجام منتظر بگذارند، افزود: برجام نتیجه نگاه به بیرون برخی افراد بود و مردم انقلابی و دلداده به امام و راه شهدا هیچگونه نگاه و اطمینانی به برجام و آمریکا نداشته و به آن دلبستگی ندارند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ملت ما ملت مقاوم و ایستاده‌ای است عنوان کرد: اگر به سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مسئله اقتصاد مقاومتی توجه می‌شد ما با این مشکلات امروز روبه رو نبودیم و این  مسئولین در این خصوص می‌باشد.

وی به ضعف رژیم صهیونیستی اشاره کردو گفت: رژیم صهیونیستی وقتی در مقابل کشورهای اسلامی اعلام کردامروزه به حدنابودی رسیده است،این به دلیل حرکت انقلابی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

این مقام مسئول به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به برخی از مناطق اسلامی اشاره داشت و تصریح کرد: با مقاومت ما رژیم صهیونیستی نیز در آینده نزدیک نابود خواهد شد که نمونه بارز آن حمله اخیرش بود که با موشک‌های مقاومت رو به رو شد و آتش بس اعلام کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *