برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

خانه / استان ها / برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

مبانی1

امام جمعه شهرکرد از برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقويت مبانی اعتقادی و شبهه زدايی دينی در استان با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، در جلسه هماهنگی برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان ، از برگزاری بیست و دومین دوره‌ی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان جوان و سبک زندگی اسلامی و با حضور اساتید و اندیشمندان دینی در استان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را هدف اصلی این برنامه دانست و تصریح کرد:امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر برای مصون ماندن از فتنه‌ها و فریب‌های فکری و فرهنگی زمانه و رهایی یافتن از غبارهای غفلت روزگار و تنفس کردن در هوای پاک و فضای دلنشین فرهنگ اسلامی نیاز به آموزه‌های دینی و اعتقادی در پرتو انوار آیات قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تاکید بر اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی نیز ضرورت‌های فرهنگی امروز جامعه را از منظر اسلام مورد کنکاش قرار خواهد داد خاطرنشان کرد: این دوره از دوم تا 27 مرداد با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی با هدف گفتمان سازی و رویکرد ارائه مطالب از سوی سخنران پیرامون مسئله جوان و در ادامه پاسخگویی به سوالات جوانان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد افزود: این دوره از طرح در قالب دو برنامه ویژه فرهنگیان و جوانان برگزار خواهد شد البته حضور عموم مردم به ویژه والدین در هر دو برنامه به ویژه جوانان نه تنها بلامانع است بلکه بسیار مهم و ضروری نیز است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد:با برنامه‌ريزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه ویژه جوانان و عموم شب‌ها از نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمينی(ره) شهركرد و برنامه ویژه فرهنگیان هر روز از ساعت 9و30 دقیقه در سالن بلاغ اجتماعات سازمان تبلیغات  اسلامی استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بر لزوم بهرمندی هرچه بيشتر مردم استان از اين طرح معنوی تاكيد و “آيت الله سيد احمد خاتمی ، آیت الله کریمی جهرمی ، آیت الله نعیم آبادی و حُجَج الاسلام حسين دهنوی، علی ربانی، دكتر ناصر رفيعی، سيد ابراهيم رئيسی، راشد يزدی محمد جواد حاج علی اكبری، حسن عرفان، دکتر عابدی، هادی عباسی و دکتر خسرو پناه” را از سخنرانان این طرح موثر در راستای اعتلای فرهنگ دینی استان برشمرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *