برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور + تصاویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در سراسر کشور + تصاویر

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ی ماه محرم و آغاز ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی علیه السلام و 72 یار عاشورایی؛ بصورت همزمان در سراسر ایران و 41 کشور جهان برگزار شد.

تهران – مصلی امام خمینی (ره)

مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم، عموم مردم، مداحی مادحین اهل‌بیت(علیهم السلام) و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

مشهد مقدس- جامعه الحسین علیه السلام

همزمان با سراسر کشور مراسم ویژه شیرخوارگان حسینی در جامعه الحسین علیه السلام به همت هیأت رزمندگان اسلام برگزار شد.

اهواز- مرقد مطهر علی ابن مهزیار اهوازی

مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی در مصلای نماز جمعه اهواز و حرم مطهر علی ابن مهزیار اهوازی هم‌زمان با اولین جمعه ماه محرم‌الحرام و به یاد حضرت علی‌اصغر طفل شیرخوار امام حسین (علیه السلام) برگزار شد.

مادران با حضور در این مراسم نوزادان‌شان را با لباس سبز به عنوان نماد پرچم علوی و با پیشانی‌بند یا صاحب‌الزمان (عج) نذر قیام صاحب‌الزمان (عج) کرده و فرزندان خود را با فرهنگ مهدوی رشد میدهند.

رشت- مصلی

همزمان با آغاز ماه محرم مراسم شیرخوارگان حسینی به همت هیأت روضات الحسین(علیه السلام) در مصلی رشت برگزار شد.

خراسان شمالی- بجنورد

همایش شیرخوارگان حسینی در آستان مقدس امامزاده سید عباس ابن موسی بن جعفر (علیه السلام) در بجنورد، اماکن و بقاع متبرکه استان، و برخی از هیأت های مذهبی و حسینیه‌ها برگزار شد. این همایش بزرگ معنوی با حضور بیش از ۱۰ هزار مادر و طفل شیرخواره، مصادف با نخستین جمعه ماه محرم به یاد طفل شیرخواره کربلا «علی‌اصغر (علیه السلام)» برگزار شد.

البرز

به گزارش هیأت پیروان عترت استان البرز، همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در 9 مرکز هیأت رزمندگان سراسر استان البرز رأس ساعت هشت تا 10 صبح با اجرای مراسم سخنرانی و مداحی برگزار شد.

این مراسم در هیئات رزمندگان اسلام استان شامل نورالشهدای رزمندگان کرج واقع در مصلای نماز جمعه کرج، فاطمیون رزمندگان غرب کرج واقع در حسینیه فاطمیون ابتدای خیابان شهید رجایی حصارک کرج، عاشقان ثارالله رزمندگان شرق کرج واقع در آستان مقدس امامزاده حیدر(علیه السلام) کلاک و مهرشهر واقع در آستان مقدس امامزاده طاهر(علیه السلام) و مهرشهر کرج برگزار گردید.

همایش شیرخوارگان حسینی همچنین در مصلاهای نماز جمعه شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد نیز برگزار می و در شهرستان فردیس نیز در مهدیه آل یاسین و کمالشهر واقع در مسجد جامع کمالشهر انجام شد.

کهکیلویه و بویر احمد- یاسوج

مراسم شیرخوارگان حسینی به یاد 6 ماهه دشت کربلا در نخستین روز جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *