برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در شهرکرد + تصویر

همزمان با اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیاده روی نمادین حرم تا حرم در شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در شهرکرد

همزمان با اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیاده روی نمادین حرم تا حرم در شهرکرد با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این روز جمعی از جاماندگان اربعین حسینی مسیر امامزاده سید محمد سطان سبز پوش علیه السلام غرب شهرکرد تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد را با در دست داشتن پرچم های سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام پیاده پیمودند.

عزاداران اربعین حسینی با اجتماع در مقابل آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد با چشمانی گریان زیارت اربعین را زمزمه و در ماتم جانسوز حضرت سید الشهدا علیه السلام به سینه زدند.

قرائت زیارت عاشورا ، سخنرانی آیت الله علی اکبر صمدی یزدی ، مداحی ، ذکر مصیبت ، نوحه خوانی ، سینه زنی و قرائت زیارت اربعین از دیگر برنامه های مراسم اربعین حسینی در شهرکرد بود.

شایان ذکراست:در مسیر حرکت کاروان پیاده روی حرم تا حرم با بر پایی ایستگاه صلواتی “مواکب” از عزاداران اربعین حسینی با رعایت اصول بهداشتی پذیرایی شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: آرش عسگری

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *