بزرگنمایی دستاوردهای برجام تأسف آور است

خانه / استان ها / بزرگنمایی دستاوردهای برجام تأسف آور است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی ها به فکر بزک کردن دشمن هستند، گفت: بزرگنمایی دستاوردهای برجام تأسف آور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی، با اشاره به  آیه 103 سوره توبه و اهمیت و ضرورت زکات اظهار کرد: بنابر فرمایشات خداوند متعال پرداخت زکات برای مؤمن یک تکلیف است و پیامبر مؤظف بود زکات مؤمنان را دریافت کند و حتی در برخی شرایط باید برای دریافت زکات مأمور بفرستد.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات اموال مؤمنان را پاک و طاهر می‌ کند، افزود: مؤمن با پرداخت خمس و زکات اموالش پاک و طاهر می‌ شود و بعد از آن انسان رشد و نمو پیدا می ‌کند، انسان باید اعمالش به گونه‌ ای باشد که خداوند، پیامبر و ولی ‌فقیه از آن راضی باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به دغدغه اهل تقوا، بیان کرد: مؤمن و اهل تقوا باید بهره‌گیری از دنیا را به حداقل برساند و تلاشش را برای ایجاد اشتغال، کشت و صنعت به حداکثر برساند، اهل تقوا نباید در دنیا غرق شود چرا که پیامبر هم به گونه‌ای زندگی می ‌کرد که دنیا برایش اهمیتی نداشته و وابسته دنیا نبود.

وی در ادامه با تشکر از حضور سراسری مردم در مراسم های گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه، اظهار کرد: هدف از گرامی داشتن این روز بزرگ برای بسته شدن راه فتنه های آینده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه فتنه نتیجه فریب دادن مردم بود، تصریح کرد: مردم باید بدانند که فتنه تمام شدنی نیست چرا که راه فتنه از طریق فریب دادن مردم باز است؛ بنابراین باید هوشیار باشیم و فریب نخوریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه باید مراقب باشیم فریبکاری ها کارساز نشود، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز نیز برخی ها می خواهند با فریب کاری القاء کنند که تنها راه نجات کشور به دست بیرونی ها است و این تفکری کاملا اشتباه است.

وی با بیان اینکه امروز برخی ها به دنبال آن هستند که با فریب دوباره رأی های مردم را بخرند و مردم را از مسیر خارج کنند، افزود: متأسفانه می بینیم که برخی ها می خواهند با نام حقوق شهروندی و امثال این ها مدتی باز مردم را سرگرم کنند و ذهن ها را از مطالبه گری أمور کلیدی باز دارند و این یک خطر جدی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز متولیان امر ناتوانی ها و ضعف های کاری خودشان در زمینه اقتصادی و سیاسی را مدام به گردن دیگران می اندازند و این یک حرکت ناپسند است، گفت: امروز رسم بدی شده است به طوری که هر جمعی سر کار می آید، ناتوانی های خود را به گردن قبلی ها می اندازد و این در واقع برای فرار از واقعیت است که باید مردم بصیرت داشته باشند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم باید در همه زمینه ها بصیرت نهم دی گونه داشته باشند، افزود: امروز می بینیم که نافرجامی برجام را به رهبری نسبت می دهند و طوری القاء می کنند که همه مراحل مذاکرات با نظر رهبری معظم انقلاب صورت گرفته است، در حالی که این ظلم بزرگ و نهایت فریب کاری است.

وی با اشاره به اینکه برخی ها به فکر بزک کردن دشمن هستند، تصریح کرد: متأسفانه با همین القاهای نادرست و با بزک کردن دشمن پای میز مذاکرات نشستند و برجام نافرجام را شکل دادند و این در حالی است که هنوز هم نمی خواهند به اشتباهات خود در برجام پی ببرند و مدام در حال بزرگ کردن برجام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با ابراز تأسف از اینکه می ‌گویند برجام برای نظام ما خیلی دستاورد داشته است و کسانی که منکر آن می ‌شوند باید نزد خدا پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: شماها در نزد خداوند مسؤول هستید که ظرفیت داخل کشور را نادیده گرفتید و به عنایات خداوند توجه نکردید، مردم ما بصیرت 9 دی و آگاهی دارند، آگاهی مردم را دست کم نگیرید.

وی در ادامه با اشاره به 13 دی ماه سالروز ابلاغ پیام امام خمینی(ره) به گورباچوف افزود: امام خمینی(ره) در این پیام خطاب به گورباچوف فرمودند صدای شکستن استخوان اتحاد جماهیر شوروی را شنیدم، مراقب باشید و از خدا بترسید اما آن زمان حتی گورباچوف هم متوجه سخنان امام خمینی(ره) نشد چرا که غرق در مادی گری بودند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی جای خود را در دلها باز کرده و اقبال به انقلاب اسلامی و اسلام زیاد شده است، گفت: پیام انقلاب را در شرق و غرب ببینید که به زودی استکبار در حال نابودی است و این عنایت بزرگ الهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *