بیانات امام خامنه ای در خطبه های نماز عید فطر (95/4/16)

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات امام خامنه ای در خطبه های نماز عید فطر (95/4/16)

1-حقوقهای غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت المال، نامشروع، گناه و خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است.قطعاً در گذشته کوتاهی شده است دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی قانونیکرده اند مجازات بشوند و اگر سوءاستفاده ی شده است بایستی اینها را از این کارها برکنار بکنند؛ اینهاکسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند اگر این قضیّه دنبال گیری نشود، اعتماد مردم به نظام کاسته میشود که این فاجعه ی بزرگی خواهد بود.

2-امسال هم در حسینیه ها، مسجدها، خیابان ها، محله ها و کوچه ها، مردم سفره ی افطار پهن کردند؛ انسان تحت تأثیر این همه معنویت و علاقه به خدمت قرار می گیرد و این مسئله نسبت به سال گذشته رایج تر بود. این، در برابر افطاری دادن های مسرفانه و مترفانه است؛ آن افطاری هایی که بعضاً از سوی برخی دستگاه های نظام به کسانی که نیاز هم ندارند داده می شود برخی پزشکان در ماه رمضان طبابت صلواتی می کردند، این به این معناست که ایثار و گذشت در بین همه ی طبقات مردم ادامه دارد.

3-مردم مؤمن ما ماه رمضان بسیار خوبی را گذراندند؛ پر از معنویت و تضرع و خشوع دست های خبیثی سعی کردند نوجوانان ما را به روزه خواری بکشانند لکن موفق نشدند و نخواهند شد. مسئولان توجه کنند که دشمنان تا کجا و به چه چیزهایی فکر کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *