بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت هفته دولت

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت هفته دولت

با گذشت37 سال از عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر ، هنوز عطر خدمت صادقانه و بی منت آنان به مردم ، کارگزاران و دولتمردان امروز کشور را به تلاش در عرصه مدیریت اجرایی کشور ورای تعلقات رایج جناحی و پرتوافشانی اخلاص ، صداقت ، ساده زیستی ، دشمن شناسی، استکبارستیزی،ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه و امام امت در رویکردها و رفتارهای آنان فرا می خواند.

هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت هفته دولت بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول : هشتم شهریور ماه هرسال در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران همواره ماندگار خواهد بود که طی آن دو تن از فرزندان صدیق انقلاب و ولایت( شهیدان رجایی و باهنر ) هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند. با گذشت37 سال از عروج ملکوتی شهیدان رجایی و باهنر ، هنوز عطر خدمت صادقانه و بی منت آنان به مردم ، کارگزاران و دولتمردان امروز کشور را به تلاش در عرصه مدیریت اجرایی کشور ورای تعلقات رایج جناحی و پرتوافشانی اخلاص ، صداقت ، ساده زیستی ، دشمن شناسی، استکبارستیزی،ولایت مداری و اطاعت از ولایت فقیه و امام امت در رویکردها و رفتارهای آنان فرا می خواند.
در حال حاضر با توجه به شرایطی که تحولات منطقه ای و رخدادها و حوادث ناشی از جنگ های نیابتی و جنایت تروریستی پیاده نظام دولت های غربی وصهیونیسم در جغرافیای مقاومت اسلامی، جهان اسلام را آبستن حوادث تاریخ سازی نموده است . اهتمام به اهتزاز شکوهمند پرچم استقلال ، عزت و مقاومت و اتکا به ظرفیت ها ،فرصت های بومی و درونی از ضرورت های فراروی مجموعه های نظام اسلامی به شمار می رود. تردیدی نیست تلاش برای تقویت استحکام درونی نظام و رفع محرومیت ها و مقابله جدی و تمام عیار بامظاهرفسادوتبعیض،توسعه عدالت،ترویج اخلاق و معنویت،تعمیق تعامل سازنده بین مجموعه های نظام و تداوم حرکت فعال در راستای چشم انداز و اهداف راهبردی نظام به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و جهاد فرهنگی از الویت ها و الزاماتی است که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی دولت درصحنه آن رامی طلبد.
هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول با گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت و تبریک هفته دولت ،از مدیران ، مسئولان وکارمندان شریف در التزام به آرمان ها و ارزش های بلند انقلاب اسلامی و میراث گرانقدر شهیدان و حماسه سازان ایران اسلامی تقدیر وتشکر می نماید وانتظار دارد در راه تحقق وصایای جاودان حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای (مدظله) عزیز«حفظ روحیه استکبار ستیزی ، کمک به مظلومین و مستضعفین ، حل مشکلات موجود در صحنه معیشت و زندگی عزت مندانه و شرافت مندانه آحاد ملت شریف و فهیم ایران» بیش از پیش مجاهدت نموده و هرگز اجازه ندهند روح مقاومت ، ایثار و فداکاری برای صیانت از انقلاب ، نظام و دفاع از منافع و مصالح ملی و جهاد در میدان های پیش روندگی در جامعه اسلامی خدشه دار شود.
هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول اعلام می دارد همواره در جهت کارآمدی بیشتر و ارائه خدمات دستگاه ها قرار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و با رزمندگان اسلام انقلابی در امتداد خود لحظه ای از خدمت گزاری به امت اسلامی دست برنخواهد داشت ومطالبه گری منویات مقام معظم رهبری(مد) ازدستگاه های کارگزاری را تاحصول نتیجه مطلوب پیگیر خواهد بود. انشاالله

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *