بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 22بهمن

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت 22بهمن

 

هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز سربلندتر، مقتدرتر و تأثیرگذارتر از هرزمان دیگر به راه خود ادامه می دهد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله ‌الرحمن‌الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

درابتدای این بیانیه آمده است:ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ، تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور بقیه‌ا… الاعظم (عج) بر پا داشت.

این بیانیه می‌افزاید: بررسی و تبیین وضعیت کشور و حقایق و واقعیت‌های تلخ و ناگوار عصر رژیم پهلوی در عرصه‌های مختلف بیش از هر مقوله دیگری، وابستگی، بیگانه محوری و اسلام ستیزی رژیم ستمشاهی را نشان می‌دهد که؛ جامعه امروز ایران در مقایسه با جامعه آن روز از درخشش و بالندگی تحسین برانگیزی برخوردار است.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، عمرانی، رسانه ای، هنری، بین المللی و غیره بدست آمده که باید با عزم و تلاش همگانی نسبت به حفظ و ارتقاء آن ها کوشش کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: با گذشت ۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک “گفتمان منحصر بفرد انقلاب اسلامی”، جهانی شده است و نظام و ملت ایران تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) با عبور از گردنه‌های صعب و دشوار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های تولید شده در اتاق فکر “نظام سلطه و صهیونیسم” مهم ترین چالش قدرت‌های استکباری در هزاره سوم لقب گرفته است.

در ادامه بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول آمده است: در این میان ایران اسلامی با رهبری عالمی فرزانه با اقتدار بر قله‌های سعادت و عزت تکیه کرده به حرکت خود ادامه می‌دهد و امیدوار است مسلمین جهان بار دیگر با بصیرت‌افزایی و حفظ اتحاد، از این فتنه‌ها نیز عبور نموده و در جهت رسیدن به وعده‌ بزرگ الهی که همانا پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و ظهور پیشوای صالحین حضرت صاحب الزمان (عج) است، اهتمام ورزند.

هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در خاتمه از امت حزب‌الله دعوت می‌کند تا با ایمان راسخ و ارده‌های قوی همانند سالیان گذشته در جهت تجدیدمیثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و خون شهیدان بیعت تازه ببندند و با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دین خود را به خون شهیدان انقلاب و دفاع مقدس ادا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *