بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام

بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام

بیانیه گام دوم ، بی اعتناء به انبوه شانتاژ فضای مجازی و شارلاتان بازی گاو های شیر ده منطقه ، ۴۰ سال استقامت و ایثار و اخلاص و موفقیت امتی به پا خواسته را به رخ کشید.

بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام

بیانیه پایانی بیست و پنجمین همایش پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام

« درودی از اعماق دل ،بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و
بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانی چهل سال دوم میشود. »  _ ” بیانیه گام دوم “

در هنگامه ای که سر دمداران شرور آمریکا شمارش معکوس برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کمک جبهه معاند ین ،منحرفین و نفاق پیشگان آغاز کرده بودند .ودر نطر داشتند با بهم ریختگی اقتصادی برنامه ریزی شده و هنجار شکنی های بی سابقه فرهنگی ، به فریب افکار عمومی پرداخته و می رفت که یاس و تسلیم ، سایه افکن تصمیم سازی های کلان کشور گردد ، فریاد حیدرانه ولی فقیه زمان ، امید خباثت پیشگان را برباد ، اعتماد به نفس انقلابیون را افزود و به جوانان مومن متخصص انقلابی ماموریت جدید داد.
بیانیه گام دوم ، بی اعتناء به انبوه شانتاژ فضای مجازی و شارلاتان بازی گاو های شیر ده منطقه ، ۴۰ سال استقامت و ایثار و اخلاص و موفقیت امتی به پا خواسته را به رخ کشید .
دیده بان انقلاب اسلامی ، راه طی شده را توصیف ، اقدامات پیش رو در چهل سال دوم را تبیین کرده و تکلیف را بر دوش جوانان این مرز و بوم مزین نمود .
و فریاد بلند “ما توانستیم ” و باز هم خواهیم توانست خون تازه ای در رگهای “آتش به اختیاران منتظر” دواند .
لذا ما پیروان عترت واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام ، مجدانه و امیدوارانه در ترویج و تحقق آن می کوشیم .

  1. ما به لطف خدای بزرگ تمام تلاش خود را جهت بسترسازی برای نقش آفرینی “نسل جوان، مومن ، مقاوم ومبتکر ” در تحقق توصیه های ۷گانه بیانیه گام دوم مبذول خواهیم داشت .
  2. ما خواهران پیروان عترت با بازگشت دوباره به قرآن و آموزه های اهل بیت علیهم السلام مصمم هستیم با “جهاد همه جانبه و هوشمندانه” الگوهایی وارداتی غربی و راحت طلبی های زندگی مصرفی مسرفانه را از خود دور کرده و اشرافی گری را از ذهن و زندگی خود محو نماییم .
  3. دشمن با ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیر ، امید ، معنویت و مقاومت جامعه را نشانه گرفته و سعی در وارونه جلوه دادن موفقیت های انقلاب اسلامی دارد بر خود فرض می دانیم که با پیشگامی جوانان این محاصره تبلیغاتی را بشکنیم.
  4. با توجه به سهم چشمگیر هیات های پیروان عترت در به “اوج رساندن مشارکت مردمی و مسابقه خدمت رسانی” بر آنیم تا در آینده این مشارکت ها و خدمات با حجم بیشتر و نظم فراگیر با توجه به ظرفیت های مغفول ادامه یابد.
  5. ما از مسُئولین فرهنگی و دستگاه دیپلماسی کشور جدا انتظارداریم ، با وضع قوانین و مقررات لازم در راستای اخلاق و ارزشهای الهی و پاسداشت آرمان امام ره و شهدا ء پر افتخار ، به تحرکات مشکوک و ذلت بار میهمانی ها در سفارتخانه های اروپایی پایان دهند.

واحد خواهران هیات رزمندگان اسلام پیروان عترت

همایش خرداد ۹۸ قم

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *