بیست و دومین همایش سراسری خواهران هیئات رزمندگان اسلام در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / بیست و دومین همایش سراسری خواهران هیئات رزمندگان اسلام در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد

بیست و دومین همایش سراسری هیئات پیروان عترت سراسر کشور در تاریخ 28-30 اردیبهشت ماه با حضور 250 نفر از مدیران هیأت خواهران در شهر مقدس قم و در جوار ملکوتی کریمه ی اهل بیت(سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

زهرا ساکت مسئول پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام و دبیر بیست و دومین همایش خواهران ضمن اعلام این خبر اهم اهداف این همایش را بینش و بصیرت افزایی و بررسی وضعیت سیاسی – فرهنگی ،  انتقال تجربیات موفق ، آسیب شناسی هیئات  و همفکری و هم افزایی هیأت ها با یکدیگر دانست.

وی در تشریح برنامه ها و سخنرانی های های این همایش افزود: بحران کاهش نسل و ضرورت افزایش جمعیت / نقش زنان در گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی / روش های ترویج شاخص های انقلابی گری در هیات / تحلیل مسائل سیاسی روز / تحکیم بنیان خانواده و تربیت نسل انقلابی / روش های تقویت باورهای دینی نسل جوان و اخلاق عمومی موضوعات مورد بحث در این همایش است.

دبیر همایش خواهران همچنین موضوعات جلسه ی هم اندیشی استان ها را چگونگی تقویت باورهای دینی – آسیب شناسی هیأت ها در جذب جوانان و ارائه ی راهکارهای ابتکاری  و آسیب شناسی جلسات خانگی و راهکارهای اصلاح و ارتقاء این جلسات دانست.

گفتنی است در این همایش از 10 هیأت برتر و 3 هیأت تلاشگر تقدیر بعمل خواهد آمد و میزگرد مسئولین هیأت با هیأت های نمونه و پرسش و پاسخ و برگزاری کارگروه ویژه با موضوع راهکارهای ارتباطی هیئات و مکاتبات اداری انجام خواهد شد.

زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران از برنامه های جانبی در بیست و دومین همایش سراسری هیئات پیروان عترت خواهد بود.

انتهای مطلب/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *