بیست و چهارمین همایش مدیران سراسری هیات های رزمندگان اسلام برگزار می‌شود

خانه / اختصاصی هیأت / بیست و چهارمین همایش مدیران سراسری هیات های رزمندگان اسلام برگزار می‌شود

بیست و چهارمین همایش مدیران سراسری هیات های رزمندگان اسلام برگزار می‌شود

جناب آقای علی اکبر مداحی مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام از برگزاری بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور خبر داد .

ایشان ضمن این خبر  افزودند : هیات رزمندگان اسلام در سال 76 به طور رسمی آغاز به کار کرد و تا کنون بیست و سه همایش مربوط به مدیران هیات های رزمندگان اسلام سراسر کشور را برگزار نموده که امسال به حول و قوه الهی بیست و چهارمین همایش مدیران سراسر کشور را در جوار حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام اله علیها برگزار می گردد .

وی در ادامه بیان کرد: ما در حال حاضر 400 شعبه اصلی و 300 شعبه خواهران و 300 شعبه نوجوانان در سراسر کشور فعال داریم که ان شاء الله حدود 700 هیات در شهر قم به مدت سه روز از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه همایش سراسری خواهند داشت.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام با اشاره به اهداف برگزاری این همایش افزود: هرسال اهدافی برای همایش تبیین می شود که امسال نیز  جذب حداکثری، جوانگرایی و امید آفرینی از جمله اهداف بیست و چهارمین دوره همایش هیات رزمندگان اسلام است، و ان شاء الله با این هدف از سخنرانان برجسته کشوری استفاده خواهد شد.

جناب آقای مداحی در پایان با اشاره به حضور سخنرانان مراسم حجج اسلام رفیعی و پناهیان اظهار کرد:در این همایش 4 گروه مشورتی تشکیل خواهد شد که مباحث کاری هیات رزمندگان اسلام را در طول سال 97 بررسی می کنند و نتایج آن در روز آخر همایش , جمعه هفتم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *