تاثیر هجرت امام رضا - حجت الاسلام عالی | آوای معرفت سایت هیات

آوای معرفت | تاثیر هجرت امام رضا – حجت الاسلام عالی

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | تاثیر هجرت امام رضا – حجت الاسلام عالی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی  پیرامون تاثیر هجرت امام رضا علیه السلام از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

تاثیر هجرت امام رضا – حجت الاسلام عالی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی  پیرامون تاثیر هجرت امام رضا علیه السلام از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی : 

درباره وجود امام رضا هم خیلی شنیدید و هم خیلی شنیده ها است که در فرصت های کم گنجایش ان نیست . این چیزی که من به نظرم می رسد در این فرصت اندک بیان کنم برای شما تا این مجلس با معرفت همراه باشد ، همه این جشن ها و سرور ها همه این کارها می کنیم تا نسبت به این بزرگوار ها تا به آن عقیده ای که داشتند نزدیک تر بشویم همه وسیله هست برای آن هدف . لذا من این نکته که می خواهم خدمتتان عرض کنم درباره نقطه محوری حرکت امام رضا علیه السلام ، هجرت امام رضا به ایران و با کاری که انجام دادند چه تاثیری در عالم گذاشتند که الان ما داریم از همان تاثیر بهره مند می شویم .

تاثیر هجرت امام رضا
تاثیر هجرت امام رضا

دانلود مستقیم سخنرانی

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عالی  پیرامون مطالبی درباره تاثیر هجرت امام رضا علیه السلام گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا

مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *