تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ضروری است

خانه / استان ها / تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ضروری است

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه ضروری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، تبیین دستاوردهای انقلاب را در جامعه ضروری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین امان الله حسینی صدر با تسلیت ایام سوگواری فاطمیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی با اهداف و آرمان آزادی و هدایت جامعه به سمت راه الهی، احیا وترویج اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم شکل گرفت.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان باتأکیدبر وظیفه اساتید ومعلمین درتبیین اهداف و دستاورد های انقلاب درجامعه عنوان کرد:علما،اساتید، فرهنگیان و معلمین وظیفه هدایت و راهنمایی را در انقلاب اسلامی دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اساتید و باید بصیرت سیاسی، اسلامی و اجتماعی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ایمان، تقوا، بصیرت در تمامی حوزه ها آشنایی با مسائل مختلف، خودشناسی و خدا شناسی، تفکر انقلابی و جهادی کار کردن از جمله ویژگی معلم و استاد تراز انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر تصریح کرد: در دوران پهلوی فضا به گونه ای بود که اجازه انتقال ترویج افکار اسلامی داده نمی شد،اما برخی از معلمین در این زمان به خوبی توانستند بر تربیت اسلامی دانش آموزان خود تاکید کنند و در مقابل حکومت ظالغوتی بایستند.

این مقام مسئول بیان کرد: یکی از اهداف انقلاب ترویج فرهنگ اسلامی است که اساتید و معلمین می توانند با تلاش های خود برای تربیت نسل جوان تاثیر بسزایی داشته باشند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در 6 حوزه امنیت، مردم سالاری، آزادی،عدالت، پیشرفت و استقلال را تبیین کرد و افزود: طبق نظرسنجی های انجام شده، بیشترین رأی مردمی به بحث امنیت کشور اختصاص یافته که توانسته ایم جنگ، کودتاها، فتنه ها و موانع مختلف را مقتدرانه پشت سر بگذاریم و امروز نیز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مقتدرانه جشن بگیریم.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *