تجلیل از پیشکسوتان بسیجی در اهواز

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / تجلیل از پیشکسوتان بسیجی در اهواز

معاونت عترت خواهران با همکاری امور بانوان استانداری، بسیج جامعه زنان استان و بنیاد حفظ آثار مراسم تجلیل از پیشکسوتان را مصادف با عید غدیر با حضور 50 نفر از پیشکسوتان منتخب شهرستان ها و بیش از 300 نفر از پیشکسوتان و بسیجیان شهرستان اهواز برگزار کرد.

IMG_1765

IMG_1801

IMG_1844

این مراسم با قرائت آیاتی چند از قرآن کریم توسط قاری ممتاز جناب آقای سواری و اجرای سرود ملی آغاز شد. سرکار خانم موسوی سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری هدف از برگزاری این مراسم و نقش مهم زنان در دفاع مقدس را بیان کردند. مجری برنامه جناب آقای ثامری ابیاتی را در وصف امیرالمؤمنین(ع) و گرامیداشت از دست رفتگان منا قرائت نمود.

جناب سرهنگ یوسفی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پیشکسوتان خواهر به بیان اهمیت نقش زنان در دفاع مقدس از جمله در پشتیبانی، امداد، نظامی و … پرداخت.

آیت الله شفیعی نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم به اهمیت موضوع زن و دفاع مقدس پرداخت. در ادامه جناب آقای حسینی قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد طرح طلایه داران امر به معروف صحبت نمود.

در پایان از 50 خواهر پیشکسوت با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و برنامه با مدیحه سرایی مداح اهل بیت در مدح حضرت امیرالمومنین(ع) به اتمام رسید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *