تحلیل تازه ترین حیله گری انگلیس

ملکه الیزابت از سادات است !!! + صوت

خانه / پیشنهاد ویژه / ملکه الیزابت از سادات است !!! + صوت

تحلیل تازه ترین حیله گری انگلیس

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف ؛انگلیس به عنوان یکی از رهبران استعمار جهانی همواره در دین اسلام به دنبال تفرقه و دعوا بوده است و درحال حاضر هم به همراه برخی فرقه ها برای تطهیرملکه الیزابت اقدام به طراحی شجره نامه جعلی او کرده و وی را منتسب به اهل بیت علیهم السلام می داند
به همین منظور رادیو معارف در” خبر ۲۱ “با طرح این موضوع به بررسی این حیله جدید استعمار پیر انگلیس پرداخت
در این برنامه حجت الاسلام سید مهدی رجایی_ رئیس پژوهشگاه انصار قم _شجره نامه الیزابت را جعلی خوانده و گفت :این سیادتی است که به تازگی مطرح شده در صورتی که قبلا هیچ گونه شهرتی به سیادت وجود نداشته و با هیچ موازین علم انساب سیادت این افراد احراز نشده بود و درهیج منابع رسمی و معتبرمساله سیادت خاندان این افراد مطرح نشده است .
وی همچنین گفت : این انتسابها مساله ای تازه نیست و از قدیم برای افراد ظالمی همچون صدام حسین ، قذافی و حُسنی مبارک کنگره هایی مبنی بر ادعای سیادت این افراد برگزار شده بود و حتی شجره نامه ‌ای هم برای این افراد درست کرده بودند که آنان را منتسب به اهل بیت علیهم السلام می دانستند.
رئیس پژوهشگاه انصار قم شجره نامه ای که منتسب به ملکه انگلیس منتشر شده است را بسیار ناشیانه دانست و گفت :”شجره نامه ها معیارهایی دارد و باید شجره نامه به نظر نسابهای معتبردنیا رسیده باشد در حالی که این شجره نامه که منتسب به امام حسن مجتبی علیه السلام است قطعا با هیج موازینی سازگاری ندارد.
وی منشا تمام این مشکلات که در حال حاضر به وجود آمده است را در انگلستان دانست و گفت: و هابیت به دلیل دشمنی با اهل بیت علیهم السلام و تشیع، در حال لوث کردن مساله سیادت با این شجره های غلط و غیر معتبر هستند.
رجایی افزود: درست کردن این شجره نامه برای ملکه انگلستان شاید کار وهابیت باشد تا به جهان نشان دهند که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) ذریه ای ندارد و اگر بنا به داشتن ذریه است اینها (از جمله ملکه الیزابت ) هم ذریه نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) هستند .
وی گفت این افراد حتی برای آل سعود هم شجره نامه تهیه کرده اند و این نیرنگ جدید برای شکاف در دین اسلام است .
لاز مه به ذکر است مدتی است که روزنامه تایمز لندن به نقل از یک روزنامه مراکشی نوشت نسل ملکه الیزابت دوم می تواند با پادشاه دوم مسلمانان که بر اسپانیا حکومت می کرده مرتبط بوده و از طریق آنها با بنیانگذاره اسلام منتسب باشد

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *