تقدیم جهیزیه برای نو عروسان در شهرکرد+ تصویر

خانه / استان ها / تقدیم جهیزیه برای نو عروسان در شهرکرد+ تصویر

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:همزمان با هفته مقاومت و فتح خرمشهر 7سری جهیزیه برای نو عروسان در شهرکرد تهیه و تقدیم شد.

تهیه 20سری جهیزیه برای نو عروسان در شهرکرد

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:همزمان با هفته مقاومت و فتح خرمشهر 7سری جهیزیه برای نو عروسان در شهرکرد تهیه و تقدیم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  عضو هیأت رزمندگان اسلام استان با گرامیداشت هفته مقاومت و فتح خرمشهر گفت: به لطف خدا سبحان، با حمایت مردم خیر و نیکوکاران عزیز در ادامه کمک های مومنانه و ازدواج آسان از ابتدای سال جاری تاکنون 15 سری جهیزیه تهیه و تقدیم نو عروسان شد.

مرتضی سجادی از آماده سازی سری جدید جهیزیه برای تقدیم به زوج های جوان نیازمند خبر داد و افزود: مقدمات تهیه و تقدیم پنج سری جهیزیه دیگر با حمایت خیرین ارجمند در حال فراهم شدن است.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به ارزش تقریبی قیمت هر سری از جهیزیه ها اشاره کرد و اظهار کرد: جهیزیه ها شامل: یخچال، اجاق گاز، فرش و لوازم آشپرخانه بوده و هر سری از معادل افزون بر 21 میلیون تومان می باشد.

جانشین پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکرد به لبیک گویی فرمان امام خامنه ای مدظله العالی در رزمایش همدلی و مساوات اشاره کرد و گفت: از آغاز سال جاری 473 بسته معیشتی، به ارزش 142میلیون تومان تهیه و تقدیم ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شده است.

مسئول مرکز نیکوکاری مسجدجامع شهرکرد به ذبح، قربانی و توزیع گوشت گرم اشاره کرد و ادامه داد: امسال تاکنون با ذبح گوسفند،328 بسته گوشت گرم به ایتام،نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا تقدیم شده است.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به پخت غذای گرم و نیز نان لواش و کاکولی اشاره کرد و گفت: در همین ایام 740 پرس غذای گرم و 6500قرص نان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پخته و توزیع شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 46 میلیون تومان کمک نقدی و 52 میلیون تومان کمک های غیرنقدی به دست نیازمندان رسیده است.

سجادی با تجلیل از خیرین گفت: به یاری خدا،با حمایت خیرین عزیز رزمایش همدلی و مساوات و کمک های مومنانه برای رسیدگی به نیازمندان ادامه خواهد داشت.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی و محمد حسین توسلی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *